خودرو

انتها تحویل خودروی تارا به کجا رسید؟

تاخیر در تحویل خودروی اتومات شهروند خبرنگاران ما را گلایه مند نموده است.

4 آذر 1401

بزرگراه شهید رسولی ایمن می گردد

عملیات نصب نیوجرسی با هدف افزایش ایمنی و جلوگیری از خروج خودروها از لوپ و شیب راهه در انتهای بزرگراه شهید رسولی در حال اجراست.

11 آبان 1401

افشاگری از لابی رئال برای بردن جایزه توپ طلا

مدیر مجله فرانس فوتبال از نفوذ باشگاه رئال مادرید در کسب توپ طلا پرده برداشت.

24 مهر 1401

قلق های اجاره ماشین، جت اسکی و دوچرخه در کیش با محدوده قیمت

سفر به کیش می تواند تبدیل به یکی از متفاوت ترین سفرهایتان در ایران گردد اگر کارهای جالبی مثل تفریحات آبی و اجاره ماشین لوکس و … در کیش را انجام دهید.

21 مهر 1401

بازرسی از شناور های ایرانی و خارجی در بنادر هرمزگان

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:طی شش ماه گذشته هزار و 453 فروند شناور با هدف برطرف نواقص در بنادر استان مورد بازرسی قرار گرفتند.

17 مهر 1401

آبشاری بی نظیر در فشم، دیدنی و شگفت انگیز

در فاصله 25 کیلومتری از تهران و 4 کیلومتری از سمت غرب اوشان روستایی زیبا و خوش آب و هوا به نام ایگل واقع شده است. این روستا نزدیک به 2000 متر از سطح آب های آزاد ارتفاع دارد و یکی از مکان های گردشگری اهالی تهران و منطقه ها اطراف است.

6 مهر 1401

ساختمان در حال ساخت غرب تهران طعمه حریق شد

ملکی گفت: ظهر امروز انبار یک ساختمان 12 طبقه در حال ساخت در بلوار امین دچار آتش سوزی شد.

27 مرداد 1401

نکاتی برای سفر راحت تر با اتوبوس همراه بچه ها

سفر، حتی اگر سفر تفریحی هم نباشد، می تواند حسابی خوش بگذرد، البته اگر به یک سری نکات دقت کنیم. نکاتی که با رعایت آنها هم خودمان از سفرمان لذت می بریم و هم همسفران مان. سفر با اتوبوس هم از این قاعده مستثنا نیست. اما خرید بلیط اتوبوس به تنهایی سفر خوش شما...

15 مرداد 1401

جاهای دیدنی مهریز ؛ شهر 1600 ساله

اگر بخواهیم توان گردشگری استان یزد و دیدنی ترین شهرهای آن را آنالیز کنیم، بدون شک یکی از آن ها شهر مهریز است. شهری کهن و باستانی که بناهای بی نظیرش چشم هر بیننده ای را به خودش خیره نموده است. مهریز یزد از جمله مقاصد گردشگری مهم در ایران به شمار می رود که...

13 مرداد 1401

جزئیات بسته مانع زدایی وزارت صمت برای کاهش مسائل بازار خودرو

در سال 99 که به نام جهش فراوری نام گذاری شده بود، به کرات بر ضرورت افزایش فراوری و تأثیر بی نظیر آن بر متعادل سازی بازار و بهبود قیمت ها تأکید شد. جهش فراوری در بخش هایی از خودروسازی به خوبی دنبال شد و نمی توان آن را کتمان کرد، اما نکته مهم در خودروسازی کشور...

9 مرداد 1401

فراوری کوییک R اتوماتیک به وسیله پارس خودرو شروع شد

شرکت سایپا که در سال 1395 کوییک را روانه بازار نموده بود در سال 1398 محصول جدیدی از کوییک را که کوییک R نام دارد رونمایی کرد و فراوری آن را به پارس خودرو سپرد.

8 مرداد 1401

ارزش کلکسیون خودروهای رونالدو در مقایسه با دیگر سوپراستارها

بعضی از فوتبالیست ها عاشق ماشین خریدن هستند و با توجه به دستمزد های کلانشان مسئله ای در خرید این خودرو های لوکس ندارند. لیست 10 نفره بازیکنانی که گران ترین کلکسیون ماشین ها را دارند در این مطلب آورده شده است.

7 مرداد 1401

هانترس؛ آفرود برقی حیرت انگیز

این خودروی دو نفره دارای یک سیستم تعلیق مستقل است که به هر چرخ اجازه می دهد تا در واکنش به شرایط مختلف به طور مستقل حرکت کند.

3 مرداد 1401

قیمت کوییک و کوییک اتوماتیک پلاس در کارخانه و بازار چند؟

قیمت خودروی کوییک با کاهش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته تا کانال 212 میلیون تومان عقب نشینی کرد. این در حالی است که نسخه اتوماتیک پلاس بدون تغییر نسبت به روز های گذشته روی سطح 320 میلیون تومان ایستاد.

3 مرداد 1401

اعلام وسایل ممنوعه داوطلبان در کنکور سراسری 1401

سازمان سنجش آموزش کشور فهرست وسایل ممنوعه و وسایل مجاز برای داوطلبان کنکور سراسری سال 1401 را منتشر کرد.

26 تیر 1401

کنکور سراسری در آینده الکترونیکی برگزار می گردد، جمع شدن موسسات

معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آینده با برگزاری آزمون های هوشمند فضای موسسات کنکور جمع و سامانه جدیدی را در کشور ایجاد خواهد نمود.

15 تیر 1401

آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی در پاریس!

حمل و نقل عمومی در پاریسپاریس، مرکز فرانسه و یکی از کلانشهرهای مدرن و شلوغ جهان است. اگر سفر به فرانسه و پاریس را دارید و نگران استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در پاریس هستید در این مطلب همراه ما باشید. درست است که پاریس شهری بزرگ است، اما خوشبختانه سیستم...

8 تیر 1401

نکاتی درباره ترمیم، نگهداری و نظافت کفپوش اپوکسی

ترمیم و نگهداری کفپوش اپوکسی که یکی از انواع کفپوش های بادوام و با سهولت استفاده است، باید با ترتیب خاصی انجام گردد. اگر نظافت و نگهداری این کفپوش به درستی انجام نگردد، کفپوش های شما مانند سایر محصولات زود فرسوده می شوند. در ادامه به روش های ترمیم، نظافت...

13 خرداد 1401

قیمت پراید امروز چهار شنبه 18 اسفند 1400

قیمت پراید امروز چهارشنبه 18 اسفند 1400 کاهشی یک میلیون تومانی را تجربه کرد.

31 اردیبهشت 1401

ماجراجویی در ترکیه فراتر از بازارها و سواحل آن

کشور ترکیه برای گردشگران هم از نظر تاریخی مجذوب کننده است و هم از نظر طبیعت زیبا. این کشور فقط در جاهای دیدنی مشهور خلاصه نمی شود؛ این کشور را باید وجب به وجب گشت و غرق در زیبایی اش شد. ترکیه برای ماجراجویان هم مجذوب کنندهیت های خاص خود را دارد.

17 اردیبهشت 1401
تعداد: (67)