قلق های اجاره ماشین، جت اسکی و دوچرخه در کیش با محدوده قیمت

به گزارش وبلاگ بهسایا، سفر به کیش می تواند تبدیل به یکی از متفاوت ترین سفرهایتان در ایران گردد اگر کارهای جالبی مثل تفریحات آبی و اجاره ماشین لوکس و … در کیش را انجام دهید.

قلق های اجاره ماشین، جت اسکی و دوچرخه در کیش با محدوده قیمت

برای انجام دادن تمام این ها به یک سری تجربه احتیاج دارید، مخصوصا اگر اولین بارتان است.

شاید ندانید چه مدارکی برای اجاره ماشین در کیش احتیاج دارید؟ به چه کسانی اعتماد کنید؟ از کسانی که درخیابان ها اعلام می نمایند اجاره کنید یا نه؟

موقع اجاره جت اسکی مربی می دهند؟ هزینه ها در کیش خیلی بالاست یا با هزینه میانه هم می گردد کارهای باحال کرد؟ ما جواب این ها را برایتان آماده نموده ایم تا جور منطقی و البته باحالی بروید به کیش!

مهم ترین نکته های اجاره ماشین توی کیش

به اجاره ماشین توی کیش رنت خودرو هم می گویند. برای این کار کمی حوصله و وقت بگذارید. همان موقع که از هواپیما پیاده می شوید در خیابان هستند کسانی که بهتان پیشنهاد اجاره ماشین می دهند با خونسردی آن ها را رد کنید. می پرسید چرا؟ بیشتر این ها یک شرکت فیزیکی ندارند و در آینده توی قراردادتان یا پس دادن پول امانت تان به مشکل می خورید.

باید بدانید برای رنت خودرو در کیش باید یک قرارداد بنویسید. پس حتما جایی را پیدا کنید که یک دفتر فیزیکی داشته باشد، سایتش نماد ای نماد داشته باشد. کامنت ها و بازخوردهای مثبت در گوگل مپ یا اینستاگرامش داشته باشد.

حالا برویم سراغ هزینه ها. اینجور نیست که هزینه رنت همه خودروها خیلی فضایی باشد. بله این جا ماشین های لوکسی برای اجاره دارد، حتی اگر بخواهید مقرون به صرفه هم رنت خودرو انجام دهید باز سوار ماشین نسبتا خوبی می شوید. مقرون به صرفه ترین قیمت برای رنت خودرو در کیش بین 300 تا 500 هزار تومان است که ماشین هایی مثل ساینا هیوندا را با این قیمت می توانید اجاره کنید. از این قیمت به بالا هم بروید سراغ ماشین های هیجان انگیز.

ماشین های لوکس کیش را از بازه قیمتی یک میلیون تومان به بالا باید بهش فکر کنید. ماشین هایی مثل کامارو، سانتافه، لندکروز و … را می توانید در کیش اجاره کنید.

برای سفرها و گردش های دسته جمعی تان در کیش هم می توانید سراغ اجاره ون بروید و هزینه های اجاره ماشین را بین خودتان تقسیم کنید.

برای اجاره جت اسکی در کیش باید لباس مخصوص و تجربه خاصی داشته باشیم؟

هر ساحل سرگرمیی در کیش بروید کلوپ اجاره جت اسکی دارد و می توانید جت اسکی اجاره کنید. نگران داشتن لباس مخصوص یا راندن جت اسکی برای اولین بار نباشید. اولا که اگر برنامه تان یهویی شده و لباس مخصوص ندارید این جا بهتان لباس می دهند. همین طور اگر اولین بارتان است و هیچی بلد نیستید و استرس دارید توی کلوپ ها مربی برای آموزش راندن جت اسکی دارند.

جت اسکی راحت است اما خطر هم دارد پس به تمام قوانین شان مثل نزدیک ماندن به اسکله و… گوش دهید و حرکات عجیب غریب از خودتان نشان ندهید.

زمان اجاره جت اسکی یک ربع است. شاید فکر کنید کم است اما بعد از تمام شدن یک ربع می بینید که چه قدر ازتان انرژی رفته و به همان 15 دقیقه راضی می شوید.

اجاره جت اسکی هم قوانینی دارد. مثلا باید بالای 20 سال باشید که بتوانید تنهایی سوار شوید. زیر 20 ساله ها باید یک نفر دیگر همراهشان باشد.

فاصله تان باید یک فاصله استاندارد با اسکله باشد که حدود 100 متر است، دورتر نروید.

دسته جمعی باهم دل به دریا نزنید. این جوری هی می خواهید برای همدیگر حرکات نمایشی بروید و به هم می خورید و بیا درستش کن. سرگرمی تان خراب می گردد.

اجاره موتور برقی و دوچرخه در کیش

توی کیش دوچرخه های دونفره و تک نفره و موتور برقی وسپا برای اجاره وجود دارد و ایستگاه هایشان هم زیاد است. مثلا در اسکله سرگرمیی کیش یا بلوار ساحلی می توانید دوچرخه و موتور اجاره کنید. در هر ساحلی موتور برای اجاره هست. با این تجربه می توانیداز جهان چنددقیقه ای رها باشید.

رزرو فوری ویلا در کیش

برای رزرو فوری ویلا در کیش به سایت پینورست سر بزنید. این جا ویلاهای بازرسی شده و تمیزی پیدا می کنید که تمام امکانات را واضح در آن نوشته و به راحتی می توانید آن ها را رزرو کنید.

پینورست در هر شهری گلچینی از اقامتگاه ها را برای شما انتخاب نموده و داخل سایت قرار داده. اگر موقع اجاره ویلا در کیش برایتان سوالی پیش آمد می توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

پینورست چندوقت یکبار تخفیف های خوبی هم می گذارد. اگر خیلی اهل سفر هستید پینورست را چندوقت یک بار چک کنید تا از تخفیف های خوب رزرو اقامتگاه جا نمانید.

منبع: دنیای سفر

به "قلق های اجاره ماشین، جت اسکی و دوچرخه در کیش با محدوده قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلق های اجاره ماشین، جت اسکی و دوچرخه در کیش با محدوده قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید