انتها تحویل خودروی تارا به کجا رسید؟

به گزارش وبلاگ بهسایا، تاخیر در تحویل خودروی اتومات شهروند خبرنگاران ما را گلایه مند نموده است.

انتها تحویل خودروی تارا به کجا رسید؟

تارا محصول شرکت ایران خودرو است و به عنوان جدیدترین محصول این شرکت روانه بازار شده است. این خودرو، علاوه بر زیبایی که دارد، از ایمنی بالایی برخورداراست؛ بنابراین توانسته توجه خریداران پرشماری را به خود جلب کند.

اما به تازگی شهروند وبلاگ بهسایا ما با ارسال پیغام هایی از تاخیر در تحویل این خودرو به مشتریان گلایه کردند.

متن پیغام شهروند وبلاگ بهسایا

با سلام با توجه به فروش فوری تارا اتومات در مرداد ماه 1401 با تحویل حداکثر سه ماهه در سامانه یکپارچه خودرو، موعد تحویل خودرو های برنده شده در اول آبان 1401 بوده است ولیکن با توجه به پیگیری هایی که از شرکت شد اعلام کردند که خودرو موجود ندارند. لذا خواهشمند است از شرکت پیگیری گردد.

با سلام با توجه به ثبت نام های فروش فوری مرداد ماه شرکت ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو با موعد تحویل سه ماهه در مورد تارا اتومات، با وجود اینکه از تاریخ تحویل خودرو بیش از یک ماه گذشته شرکت نسبت به فاکتور و تحویل آن اقدامی نکرده و با وجود پیگیری اعلام می نماید که خودرو موجود ندارد و طرح جایگزین اعلام می نماید که مشتری مجبور گردد بخاطر تاخیر در تحویل، خودرو دیگری انتخاب نماید. لطفا این موضوع از شرکت پیگیری کنید و نسبت به تحویل سریعتر خودرو به برندگان قرعه کشی به همراه خسارت تاخیر درج شده در بخشنامه اقدام گردد.

من مهرماه 1400 تارا دستی ثبت نام کردم والان هم دوماه از موعد تحویل گذشته و تکمیل وجه هم کردم هنوز فاکتور هم نشده است ومدام شرایط تبدیل به پارس و دنا را برای ما لحاظ کردند. آخه اگه ما پارس ودنا می خواستیم تارا ثبت نام نمی کردیم. خواهش می کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه آموزش تصویربرداری برای شهروندوبلاگ بهسایا مراجعه کنید

وبلاگ بهسایا شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتها تحویل خودروی تارا به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها تحویل خودروی تارا به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید