فراوری کوییک R اتوماتیک به وسیله پارس خودرو شروع شد

به گزارش وبلاگ بهسایا، شرکت سایپا که در سال 1395 کوییک را روانه بازار نموده بود در سال 1398 محصول جدیدی از کوییک را که کوییک R نام دارد رونمایی کرد و فراوری آن را به پارس خودرو سپرد.

فراوری کوییک R اتوماتیک به وسیله پارس خودرو شروع شد

کوییک R که از زمان عرضه در بازار به علت امکانات مناسب و جذابیت های ظاهری مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به زودی با گیربکس اتوماتیک نیز به بازار عرضه می گردد.

گیربکس اتوماتیک این خودرو از با کیفیت ترین نمونه های 4 سرعته موجود در کشور و ساخت برند معتبر پانچ است که در میان گیربکس سازان دنیا از برترین ها به شمار می رود. کوییک اتوماتیک در واقع، مالی ترین هاچ بک مجهز به گیربکس اتوماتیک در بازار یاران به شمار میرود.

این درحالی است که پس از فراوری تعداد محدودی از کوییک و ساینا اتوماتیک با گیربکس های CVT از شرکت پانچ بلژیک، سایپا ناچار شد تا خط فراوری این خودرو را به علت روبرو با شرایط تحریم های اخیر صنعت خودروسازی متوقف کند و حالا پارس خودرو اعلام نموده است که میخواهد تا کوییک R اتوماتیک را با استفاده از توان متخصصان داخلی روانه بازار نماید.

بیشتر بخوانید: قیمت گذاری سه ماهه خودرو از دستور کار خارج شد

تست های میدانی و کیفی این خودرو در ماه های گذشته به وسیله متخصصین این شرکت اجرا شده است و نسخه نهایی آن در سال جهش فراوری به زودی روی خط فراوری می رود.

کوییک R اتوماتیک هم قرار است درست مانند نسخه های دستی این خودرو با پیشرانه مشترک با کوییک معمولی، ساینا، تیبا 2 و تیبا روانه بازار گردد و از نظر سایر تعیینات فنی نیز تفاوتی با خودروهای فوق ندارد. موتور این مدل نیز از نوع موتور 1.5 لیتری خانواده کوییک است که از کم مصرف ترین موتورهای حال حاضر در بازار خودرو ایران است.

بیشتر بخوانید: فراوری ریگان کوپا و جی ام سی S350 مجددا در ریگان خودرو شروع شد

بعلاوه، دو کیسه هوای ایمنی، ترمزهای ABS+EBD+BAS، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، رینگ های آلومینیومی، آینه های برقی و فرمان D Type مجهز به دکمه های کنترل سیستم صوتی بخشی از تجهیزات و امکانات این خودرو هستند.

به این ترتیب کوییک R اتوماتیک می تواند لقب مقرون به صرفه ترین خودروی مجهز به گیربکس اتوماتیک بازار خودرو ایران را به خود اختصاص دهد.

البته هنوز جزییات این خبر تعیین نیست و از این رو نمی توان به قطعیت گفت که آیا گیربکس بلژیکی پانچ بار دیگر به خطوط فراوری داخلی باز خواهد گشت و یا شاهد ارائه کوییک R اتوماتیک با یک گیربکس چینی خواهیم بود.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت خرید و فروش سایپا کوییک به سایت وبلاگ بهسایا مراجعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "فراوری کوییک R اتوماتیک به وسیله پارس خودرو شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری کوییک R اتوماتیک به وسیله پارس خودرو شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید