بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

روستای رحیم بیگلو یکی از روستاهای زیبای استان اردبیل به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس خبرهای واصله، روستای رحیم بیگلو یکی از روستاهای زیبای استان اردبیل به شمار می رود.

10 آبان 1401

تعمیر کابل دریایی فیبر نوری در ایران برای اولین بار

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت کابل دریایی فیبر نوری در خلیج فارس قطع شده و کابل پشتیبان نیز از سال های گذشته قطع بود اما اکنون با تکیه بر توانمندی داخلی در حال اتصال مجدد است.

4 شهریور 1401

جدیدترین روش بدون عارضه در درمان سرطان

سلول های بنیادی می توانند به پیشگیری از ابتلا به دیابت در اثر ایمونوتراپی سرطان یاری نمایند.

3 شهریور 1401

آثار میلیون دلاری از آفت موزه هنرهای معاصر جان به در برده اند؟ ، حشره ماهی نقره ای اصل اثر را نخورده است

موزه هنرهای معاصر تهران در پاسخ به ماجراهای رویت حشرات در یکی از تابلوهای عکس برند و هیلا بِخِر در نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوآل آرت بیانیه ای منتشر کرد.

26 مرداد 1401

تکمیل روشنایی محیط پیرامونی ارگ تاریخی بم طی 3 ماه آینده

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، تکمیل روشنایی محیط پیرامونی ارگ تاریخی بم طی 3 ماه آینده صورت می پذیرد.

13 مرداد 1401

فرونشست 2متری وبحران تامین مواد غذایی با خشک شدن زاینده رود، راهکارهای علاج بخشی این شریان حیاتی

محققان معتقدند اگر امروز به شرایط بحرانی زاینده رود رسیدگی نشود، در آینده با عواقب آن شامل فرونشست تا حدود 2 متر در برخی از منطقه ها، بحران تامین آب کشاورزی، صنعتی و شرب، بحران تامین مواد غذایی، بروز خشکسالی و افزایش ریزگردها روبرو خواهیم شد و آنها یادآور...

26 اردیبهشت 1401

ماجراجویی در ترکیه فراتر از بازارها و سواحل آن

کشور ترکیه برای گردشگران هم از نظر تاریخی مجذوب کننده است و هم از نظر طبیعت زیبا. این کشور فقط در جاهای دیدنی مشهور خلاصه نمی شود؛ این کشور را باید وجب به وجب گشت و غرق در زیبایی اش شد. ترکیه برای ماجراجویان هم مجذوب کنندهیت های خاص خود را دارد.

17 اردیبهشت 1401

لزوم بهره مندی از ظرفیت حمام تاریخی روستای لیوار در توسعه گردشگری یامچی مرند

خبرگزاری خبرنگاران-معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند بر لزوم بهره مندی از ظرفیت حمام تاریخی روستای لیوار در توسعه گردشگری یامچی تاکید نمود.

29 فروردین 1401

اتمام مطالعات علمی و حفاظت مجسمه نادرشاه

مطالعات علمی ساختاری مجسمه فلزی نادرشاه واقع در مجموعه باغ نادری مشهد از پروژه های در دست اجرای پژوهشکده حفاظت و بازسازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به سرانجام رسید.

16 اسفند 1400

گشتی در برترین حمام های سنتی ایران

حمام های عمومی، به غیر از اینکه برای شست وشو و بهداشت عمومی به کار می رفتند؛ جایی برای برگزاری جلسات سیاسی مهم بوده اند و از همین رو بخش مهمی از تاریخ ایران را تشکیل می دهند.

14 اسفند 1400

اژدهای 326 متری در پارک ملی ژانگ جیاجی چین منتظر شماست!

پارک ژانگ جیاجی چین | Zhangjiajie national parkبا توجه به این که کشور چین تقریبا یک سوم جمعیت دنیا را در خود جای داده است، جاذبه های گردشگری متعدد و بسیار دیدنی را هم نیز دارد. این کشور مهد تمدن و تاریخ در دنیا محسوب می گردد و سرزمینی از عجایب و اسطوره ها می باشد از...

5 اسفند 1400

ملودی در جهان به خواب رفته است!

شهرام توکلی ـ نوازنده ویلن و آهنگساز ـ درباره دلیل کمتر ساخته شدن ملودی های مجذوب کننده می گوید: هیچ جواب قاطعی برای این سوال نتوانسته ام پیدا کنم ولی با این حال یک دلیل عمده آن به مسائل اجتماعی برمی گردد؛ جامعه به سمتی رفته که بستری ندارد که موسیقیدان...

20 بهمن 1400

نخستین موزه صنعت نفت ایران تاسیس می گردد

به زودی نخستین موزه صنعت نفت در یکی از قدیمی ترین جایگاه های پمپ بنزین شهر تهران ایجاد می گردد.

3 بهمن 1400

دخترک فال بین منتشرشد

تهران (پانا) - دخترک فال بین عنوان قطعه جدیدی است با صدای علیرضا افتخاری که همزمان با سالروز تولد این خواننده در روز 10 فروردین ماه منتشر شد.

28 فروردین 1400

سرطان سینه یا پستان چیست؟ (علت، علائم، راه های درمان آن)

سرطان سینه یا پستان شایع ترین سرطان در خانم هاست. علت و علائم بروز آن متفاوت است. با کنترل رژیم غذایی می توان درمان سرطان سینه را تسهیل کرد

14 آذر 1399

چاه 147 رگ سفید؛ از فوران تا مهار

دستگاه حفاری 95 فتح که 31 تیرماه سال 96 در موقعیت چاه 147 رگ سفید مستقر شده بود، در ساعت 12 و 57 دقیقه ظهر هفتم آبان ماه دچار انفجار و حریق شد و در پی این حادثه، فرزاد ارزانی و محمد سلیمی، دو تن از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران (حفار و دکلبان) جان خود را از دست دادند.

4 آذر 1399

منبع اصلی تامین اقتصادی دولت در نیمه دوم سال

خبرنگاران؛ به نظر می رسد بورس در دو فصل پاییز و زمستان سال جاری به مهم ترین منبع جبران کسری بودجه دولت تبدیل خواهد شد، موضوعی که می تواند امیدواری سرمایه گذاران به آینده بازارسرمایه و تداوم رشد آن را افزایش دهد.

4 شهریور 1399