اخبار مجلس

رقم دقیق افزایش حقوق ها معین شد

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دولت لایحه ای برای ترمیم حقوق در ماه های به جای مانده سال ارائه نموده بود که مجلس شورای اسلامی تغییراتی در متن لایحه ایجاد کرد؛ در نشست علنی امروز...

25 مهر 1401

چرا بعضی 21 برابر بیشتر از حد معمول حقوق دریافت می نمایند؟

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس سال گذشته حداکثر حقوق را هفت برابر کاهش داد، گفت: نمایندگان جلوی حقوق های بالا را گرفتند.

13 آذر 1400

لایحه چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق تصویب شد

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران لایحه چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق را به تصویب رساندند.

9 خرداد 1400

249 گود رها شده شناسایی شد

تهران (پانا) - شهردار تهران، طی نامه ای و در پاسخ به سوال مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای شهر تهران مبنی بر ایمن سازی و معین تکلیف گودهای رها شده و ارائه لایحه اصلاح مصوبه ارتقای ایمنی تخریب و گودبرداری های ساختمانی شهر تهران نوشت:...

23 اردیبهشت 1400

قالیباف: تحریم هم لغو گردد باید فکری به حال خودتحریمی کنیم

تهران (پانا) - رئیس مجلس اظهار کرد حتی اگر مسئله تحریم حل گردد بازهم باید برای رهایی از خود تحریمی نظام اداری و اجرایی فکری کرد.

2 اردیبهشت 1400

آلمان درباره نورد استریم 2 با دولت جدید آمریکا مذاکره می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان امروز آدینه خاطرنشان کرد: برلین به محض روی کار آمدن دولت جو بایدن در آمریکا در صدد است تا پیرامون پروژه نورد استریم 2 با واشنگتن مذاکره کند.

27 بهمن 1399

به عملکرد بورس می توان اعتماد کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بازار سرمایه از نظر عملکردی به مرحله ای رسیده که می توان به آن اعتماد کرد.

16 بهمن 1399

شیف: خانواده های آمریکایی گرسنه اند، ترامپ گلف بازی می کند

آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ گفت: در حالی که رئیس جمهوری گلف بازی می کند، خانواده های آمریکایی گرسنه هستند.

15 بهمن 1399

ترخیص 90 درصدی کالاهایی که کدرهگیری بانک گرفتند

تهران (پانا) -معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران می گوید بیش از 90 درصد اظهارنامه هایی که کدرهگیری بانک آنها صادر شده، اقدام برای ترخیص شان صورت گرفته و این امر نشان می دهد صاحبان کالا پس از صدور کد رهگیری بانک ، کالای خود را ترخیص می نمایند.

19 دی 1399

مشکل برنج های رسوبی، ترخیص درصدی کالا خارج از روال است

خبرگزاری خبرنگاران- علت اصلی رسوب برنج های وارداتی در گمرکات و بنادر کشور، ترخیص درصدی کالا توسط گمرک، بدون داشتن تخصیص ارز و کد رهگیری برای ثبت سفارش مرتبط با آنهاست.

6 آذر 1399

درخواست دوباره باشگاه پرسپولیس از AFC برای آل کثیر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام بخش حقوقی، باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار ارسال توضیح تفصیلی رای محرومیت عیسی آل کثیر است که لایحه اعتراضی خود نسبت به آن را تنظیم کرده و ارسال نماید.

25 آبان 1399

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونانش با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

18 مهر 1399

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از جوبایدن بیان کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا هم حمایت خود را از ریاست جمهوری بایدن خاطرنشان کرد.

6 تیر 1399

جدال کدخدایی با نمایندگان مجلس

به نظر می رسد چالش های مجلس دهم با شورای نگهبان تا آخرین روز ها ادامه دارد. این بار طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات، سخنگوی شورای نگهبان را به واکنش واداشته است. این در حالی است که فقط فوریت طرح یادشده در مجلس تصویب شده و کلیات آن در اولین...

23 خرداد 1399

دستورکار این هفته صحن علنی مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، گزارش مربوط به درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی را آنالیز می نمایند.

23 خرداد 1399