والیبال

شکست لبنیات هراز آمل در دیداری محبت آمیز

تیم والیبال لبنیات هراز آمل در دیداری محبت آمیز مقابل فولاد سیرجان باخت.

31 شهریور 1401

ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، ژاپن در لیگ ملت ها

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در لیگ ملت های والیبال 2022 از ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه 22 خرداد) در برزیل، به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن خواهد رفت. این رقابت درحالی برگزار می گردد که ملی پوشان والیبال ایران در بازی اول مقابل چین به پیروزی رسیده...

26 تیر 1401

دعوت سفیر چین از سجادی برای حضور در المپیک زمستانی

سفیر چین در ایران در ملاقات با وزیر ورزش و جوانان در مورد برنامه های توسعه ای تهران و پکن در دو حوزه ورزش و جوانان ملاقات و گفت وگو کرد.

30 اردیبهشت 1401

مهدی طارمی محبوب تر از رئیس جمهور پرتغال!

دیروز در شهر پورتو غوغایی برپا بود. بعد از تساوی 2-2 تیم فوتبال پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون، مردم شهر پورتو به خیابان ها ریختند و در مرکز شهر مهدی طارمی، ملی پوش فوتبال کشورمان را یکصدا فریاد می زدند. مهدی در این ملاقات یک گل زد و یک پاس گل هم داد و یکی...

20 اردیبهشت 1401

مشارکت بیش از 2 هزار دانشجوی علوم پزشکی در رقابت مجازی ورزش های همگانی

رئیس اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت از مشارکت 2 هزار و 738 نفری دانشجویان علوم پزشکی در دومین همایش مجازی ورزش های همگانی وزارت بهداشت اطلاع داد.

15 اسفند 1400

فرصتی برای ارزیابی بازیکنان ذخیره داشتم

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری قزوین در دومین ملاقات خود در رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم سروقامتان بابل گذشت.

2 دی 1399

وقتی تاندون شانه آسیب می بیند...

روزنامه جام جم - پونه شیرازی: خیلی ها تصور می نمایند پارگی تاندون شانه از آن آسیب هایی است که بیشتر ورزشکاران حرفه ای را گرفتار می نماید، اما واقعیت آن است که این نوع آسیب، بیشتر افرادی را که زمینه ژنتیک آسیب های شانه را دارند و شغل شان به گونه ای است که...

29 مرداد 1399

کرونا والیبال را متوقف نکرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، آری گراسا در ابتدای این پیام ویدیویی، افزود: من از دفترم در ریودوژانیرو با شما صحبت می کنم و مانند بسیاری از شما، من هم به دلیل بحران کرونا با خانواده ام در قرنطینه هستم.

22 تیر 1399

یک ایرانی می تواند

با حضور مجدد محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال، اولین خانه تکانی او فسخ قرارداد با ایگور کولاکوویچ، سرمربی مونته نگرویی تیم ملی ایران بود.

23 خرداد 1399