کرونا والیبال را متوقف نکرد

به گزارش وبلاگ بهسایا و به نقل از فدراسیون والیبال، آری گراسا در ابتدای این پیام ویدیویی، افزود: من از دفترم در ریودوژانیرو با شما صحبت می کنم و مانند بسیاری از شما، من هم به دلیل بحران کرونا با خانواده ام در قرنطینه هستم.

کرونا والیبال را متوقف نکرد

وی به عنوان رئیس فدراسیون دنیای والیبال، خطاب به خانواده دنیای این رشته ورزشی، گفت: والیبال ورزشی است با میلیون ها هوادار و ورزشکار در دنیا و به شما می گویم که هیچ گاه نباید چشم از تراژدی ویروس کرونا برداریم و غافل شویم. من به همه کسانی که نزدیکانشان را در این بحران از دست دادند، از صمیم قلب تسلیت می گویم.

گراسا، شرح داد: ناراحتی ناشی از قرنطینه، اصلاً قابل مقایسه با از دست دادن زندگی گران بها نیست، اما ورزش والیبال باید رو به جلو حرکت کند و اینگونه هم نیز خواهد شد. ما باید دنیای جدید و هیجان انگیزی را در والیبال فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون دنیای والیبال با بیان اینکه من خلاقیت حیرت انگیز و سخت کوشی بسیاری را در فدراسیون های ملی و کنفدراسیون ها دیدم، گفت: والیبال باید ارتباط خود را با هواداران این رشته ورزشی حفظ کند.

وی تاکید کرد: به دنبال درآمدزایی بوده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که حداکثر فرصت برای تامین امنیت ورزش در آینده بلندمدت به کار گرفته شده است. تنها برای لیگ ملت ها بیش از 200 میلیون دلار درآمد کسب کرده ایم برای 10 سال آینده که هر سالی 20 میلیون دلار می شود و این میزان، بیشتر نیز خواهد شد.

رئیس فدراسیون دنیای والیبال، تاکید کرد: بحران کرونا ما را متوقف نکرد و تیم دنیای بازاریابی FIVB به تلاش خود ادامه می دهد تا امنیت شرکای بلند مدت خود را تامین کند. ما پیروز خواهیم شد، زیرا کارهایی بزرگی در هفت سال گذشته انجام داده ایم و ورزش والیبال را برای شرکا و دست اندرکاران، بسیار جذاب تر کردیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه در هفته های آینده گزارش بیشتری درباره فعالیت ها و اقدامات فدراسیون دنیای والیبال ارائه خواهد کرد، گفت: درباره لیگ ملت ها، اقداماتی که برای ساحلی اجرا شده، پیشرفت شبکه های اجتماعی و جهت والیبال تا المپیک توکیو و همینطور قدرت های ملی و باشگاه ها در دنیا، در آینده گزارش های بیشتری ارائه خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کرونا والیبال را متوقف نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا والیبال را متوقف نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید