انواع بهترین دوچرخه کوهستان را بیشتر بشناسید

به گزارش وبلاگ بهسایا، بهترین دوچرخه کوهستان: در بین سال 2015 تا 2021 افراد زیادی به ورزش دوچرخه سواری و سبک کوهستان روی آوردند و این باعث شد تا کوشش کمپانی های دوچرخه سازی برای طراحی و بالابردن کیفیت دوچرخه های خود دو چندان گردد تا بتوانند سهام شرکت خود را حفظ نمایند و مشتریان جدید را به سمت خود جذب نمایند.

انواع بهترین دوچرخه کوهستان را بیشتر بشناسید

تفاوت بهترین دوچرخه ها برای کوهستان با سایر سبکهای دوچرخه این است که، آنها از لاستیک هایی با عاج بیشتر و با کیفیت، بهره مندی از 2 کمک برای تعلیق بهتر و سیستم دنده حرفه ای گران قیمت و با دوام استفاده مینمایند تا دوچرخه سوار بتواند از طریق بهترین برند دوچرخه کوهستان که دارد در مسیرهای صعب و العبور رکابزنی کند و آدرنالین خود را بالا ببرد و از مناظر طبیعی بهره مند گردد.

اگر شماهم علاقمند هستید تا در بیرون از شهر دوچرخه سواری کنید و مسیرهای جنگلی، کوهستانی و خاکی را تجربه کنید و هیجان خود را بالا ببرید، میبایستی بتوانید بهترین دوچرخه کوهستان موجود در ایران را بشناسید و سپس به سراغ خرید و انتخاب بهترین دوچرخه کوهستان حرفه ای بروید. در ادامه با سایت دوچرخستان همراه باشید تا بتوانید بهترین مارک دوچرخه کوهستان در جهان را بشناسید و آنرا، طبق علاقه خود خریداری کنید.

چرا باید از بهترین دوچرخه کوهستان جهان استفاده کرد؟

در بازار ایران و جهان دوچرخه های کوهستانی زیادی با برندهای مختلفی وجود دارد که با قیمتهای مختلف در حال فروش هستند اما نکته ای که وجود دارد، این است که دوچرخه های کوهستانی که در بازار موجود است ممکن است از استانداردهای لازم برخوردار نباشد و شما پس از استفاده دچار آسیب دیدگی در ناحیه ستون فقرات و گردن شوید. در دوچرخه های کوهستان قدیمی از 8 تا 10 دنده استفاده میکردند که در برخی از شرایط خاص و چالشی عملکرد خوبی نداشتند و همین باعث میشد تا دوچرخه سوار در ریگ و خاکهایی نه چندان نرم باز بماند.

اما امروزه با فراوری دوچرخه های کوهستان 2021 و بکارگیری فناوری های روز جهان کمپانی ها توانستند بر روی دوچرخه های کوهستان خود از سیستم دنده هوشمند و 12 دنده استفاده نمایند که به خوبی دوچرخه سوار در شرایط سخت کمک میکند.

3 سبکهای دوچرخه های کوهستان را بشناسید!

بهترین دوچرخه های کوهستان جهان که توسط شرکتهای معتبر فراوری میشوند از 4 سبک اصلی پیروی مینمایند که باعث شده تا کاربرد هرکدام از دوچرخه های کوهستانی که فراوری میگردد معین تر گردد و فرد نسبت به کارها و فعالیت هایی که قصد دارد در مسیرهای سخت انجام دهد، یکی از این مدلهای فراوری شده در این 3 سبک را انتخاب کند و به فعالیت خود بپردازد.

1. دوچرخه سخت (Hard):

در این سبک از دوچرخه ما به وضوح مشاهده میکنیم که از انعطاف پذیری ناچیزی برخوردارند و از بدنه ای سبک و قطعات با کیفیت بهره میبرند.

2. دوچرخه تک کمک فنر (Hard Tail):

در این سری سبکها، دوچرخه تنها از 1 کمک فنر در جلو و بدنه ای نسبتا سبک و قطعات با کیفیت بهره میبرد که قیمت مقرون به صرفه ای دارند که میتوانیم از این سبک به دوچرخه: giant atx که در سایت دوچرخستان هم موجود است اشاره کنیم.

3. دوچرخه سیستم تعلیق کامل (Full Suspension):

دوچرخه هایی که با سیستم تعلیق کامل فراوری میشوند از هزینه نگهداری بالایی برخوردارند و در عقب و جلو از کمک فنر با دامنه حرکتی 110 میلی متر بهره میبرند که به خوبی فشارهای زیاد و پرش از ارتفاعات را دفع میکند و به شما در بالا رفتن به خوبی کمک میکند.

با 5 مدل از بهترین دوچرخه کوهستان جهان آشنا شوید!

در ادامه این مقاله از سایت دوچرخستان به شما مدلهای جذاب و پرفروش بهترین مارک دوچرخه کوهستان سال 2021 را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با کسب اطلاعات از آنها دانش خود را در خصوص دوچرخه های کوهستان بالا ببرید.

1. دوچرخه اسپشیالایزد (specialized):

کارخانه این شرکت در مورگان هیل، کالیفرنیا واقع شده است و توانسته طبق جمع آوری آمار و داده ها بهترین مارک دوچرخه های کوهستان را فراوری کند و نقاط قوت شاخصی نسبت به سایر رقبا خود داشته باشد که از ویژگی های آن میتوان به: کیفیت بالا و درجه 1 قطعات و هماهنگی خوب و بدنه قابل حمل آچار ان اشاره نمود.

لازم به ذکر است که این شرکت در گذشته با فراوری دوچرخه استامپ جامپ توانست به عنوان بهترین برند مورد تقدیر قرار بگیرد و این باعث شد تا امروزه بهترین دوچرخه هارو فراوری و به فروش برساند.

2. دوچرخه ترک (Trek):

کمپانی ترک یکی از رقیبان مستقیم شرکت اسپشیالایزد است زیرا، موقعیت مکانی این شرکت در ویسکانسین آمریکا میباشد. برند ترک برای اینکه مخاطبین خاص خود را بدست بیاورد دست به کاری زده است که کمتر شرکتی جرئت دارد اینکار را بکند و آنهم ویژگیهای گارانتی مادام العمر تنه و بدنه ای است که در کنار تمامی دوچرخه های خود ارائه میدهد. دوچرخه های ترک در کنار این ویژگی شاخص، این امکان را به مخاطب یا مشتری میدهد تا فرد بتواند دوچرخه خود را طبق علاقه ای که دارد سفارشی سازی کند که این فرایند میتواند شامل: تعویض دوشاخ، فنر، رنگ و طرح بدنه باشد.

3. دوچرخه جاینت (Giant):

بر خلاف کمپانی دوچرخه قبلی، شرکت دوچرخه جاینت در تایوان واقع شده است و نسبت به آنها از شهرت کمتری برخوردار است، اما کوشش نموده تا مخاطبین شرق آسیا و خاور میانه را تحت تاثیر خود قرار دهد. از ویژگی که دوچرخه جاینت دارند این است که طراحی خاص و تنوع رنگی بالایی دارند که کمک نموده تا افراد دوچرخه سوار ساده هم نیز جلب این برند شوند. از سری دوچرخه های این برند که در سایت دوچرخستان هم موجود است میتوانیم به سری تالون نیز اشاره کنیم.

4. دوچرخه فوجی (fuji):

یکی از قدرتمند ترین دوچرخه کوهستان به گفته شرکت Advanced Sports International، دوچرخه های فوجی است زیرا، سمبل و نشانی از قدرت و استقامت است. شرکت کمپانی فوجی در تایوان است و یکی از رقیبان سر سخت برند جاینت و ویژگی که دوچرخه های فوجی دارند این است که از طراحی های ایرودینامیک بهره میبرند.

5. دوچرخه کناندل (Cannondale):

شرکت کنوندل ابتکاری که دارد این است که توانسته، قطعات اصلی را در بخشی از کشور کانادا فراوری کند و برای مونتاژ قطعات را به کشور چین و تایوان منتقل کند تا بتواند با تمرکزی بیشتر و بهتر کیفیت دوچرخه های خود را بالا ببرد. از ویژگیهای دوچرخه های کناندال این است که از بدنه سبک و دوشاخ های قوی بهره میبرند که باعث شده تا فرد دوچرخه سوار، وزن دوچرخه را احساس نکند و به راحتی مسیرهای سخت را رکابزنی کند.

منبع: فروشگاه اینترنتی دوچرخستان

منبع: توریسم آنلاین

به "انواع بهترین دوچرخه کوهستان را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع بهترین دوچرخه کوهستان را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید