بهداشت دهان و دندان

دومین اردوی جهادی روان شناسی زندگی به سبک لبخند در منطقه حصارک برگزار گردید

دومین اردوی جهادی روان شناسی با عنوان زندگی به سبک لبخند به همت گروه جهادی منتظران صالح (عج) دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار گردید.

24 خرداد 1401

معنی ضرب المثل فارسی؛ یک کلاغ چهل کلاغ شده است

ضرب المثل یک کلاغ چهل کلاغ شده است، به جوجه کلاغی مربوط می گردد که پرواز کردن را آموزش ندیده است و بین شاخه های درخت به دام می افتد. برای خواندن این داستان با خبرنگاران همراه باشید.

11 بهمن 1400

شربت نئوتادین ؛ موارد مصرف، عوارض و تداخلات دارویی

یکی از جدیدترین دارو های درمان آلرژی، نئوتادین است که برای بزرگسالان به صورت قرص و برای بچه ها به صورت شربت است. می توان گفت که این اولین آنتی هیستامینی است که عوارض ناخواسته سایر آنتی هیستامین های موجود به ویژه اثر خواب آلودگی را نداشته، در کوتاهترین...

6 مرداد 1400

انتشار سه دفتر شعر از محمدرضا تقوی فرد

خبرنگاران ؛ ادبیات مادر هنرهاست و شعر یکی از پیچیده ترین ساختارهای ادبی است که سابقه طولانی در تاریخ ادبیات ایران و دنیا دارد. شعر فارسی تا پیش از نیما یوشیج با ترکیب موزون همراه با ردیف و قافیه شناخته می شد و پس از بروز و ظهور شعر نو درهای تازه ای به روی...

14 اردیبهشت 1400

7 نوشیدنی برای افزایش چربی سوزی

برخی مطالعات نشان می دهد که سرکه سیب می تواند به سوزاندن چربی انباشته شده در اعماق شکم کمک کند و همچنین ذخیره چربی کلی بدن را کاهش دهد.

8 بهمن 1399

سعادتمند: با افزایش محبوبیت استراماچونی نرخ او هم بالا رفت، برای استقلال بد است بازیکنش قلیان به اردو ببرد و تا 4 صبح بیدار باشد!

پرداختی به دیاباته مرتب صورت می گیرد و او را حفظ می کنیم. قائدی را نمی فروشیم مگر به قیمتی که برای فوتبال ایران خوب باشد و انقلابی در فوتبال ایران ایجاد کند.

13 آبان 1399

راه هایی برای هضم سریع غذا؛ چگونه غذا را هضم کنیم؟

آیا می دانید برای هضم سریع غذا چه باید کرد؟ خوشبختانه رژیم غذایی و تغییر در سبک زندگی تأثیر مثبتی بر دستگاه گوارش می گذارند. بعضی از روش های ساده قادر هستند به صورت طبیعی هضم غذا و فعالیت سیستم گوارش را بهبود بخشند.

6 مرداد 1399

دستگاه ضدعفونی کننده سطوح و محیط با تکنولوژی مه خشک تولید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، بابک شهبازیان عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیانی گفت: در روش مه خشک موتور توربوجت دستگاه، هوا را گرفته و آن را بسیار متراکم کرده و به نازل دستگاه می دهد. این جریان منجر به تولید مه خشک می شود.

31 تیر 1399

چای سیاه و فواید آن

چای یکی از دوست داشتنی ترین نوشیدنی ها در دنیاست. این نوشیدنی در انواع چای سیاه، چای سبز، و چای سفید دردسترس است، که هریک برای تندرستی فوایدخاصی دارد. دراین مطلب با فواید چای سیاه آشنا می شوید.

27 خرداد 1399