دومین اردوی جهادی روان شناسی زندگی به سبک لبخند در منطقه حصارک برگزار گردید

به گزارش وبلاگ بهسایا، دومین اردوی جهادی روان شناسی با عنوان زندگی به سبک لبخند به همت گروه جهادی منتظران صالح (عج) دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار گردید.

دومین اردوی جهادی روان شناسی زندگی به سبک لبخند در منطقه حصارک برگزار گردید

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ بهسایا، گروه جهادی منتظران صالح (عج) در ادامه طرح های جهادی، در منطقه کم برخوردار حصارک دومین اردو جهادی روان شناسی با عنوان زندگی به سبک لبخند با موضوع طرح بزرگ پاحش را برگزار کرد.

فاطمه صفری، مسئول برگزاری پروژه زندگی به سبک لبخند گفت: همه ماهه با حضور روان شناسان در منازل نیازمندان و آنالیز مسائل و مسائل این خانواده ها، اولویت بندی شده و با هماهنگی واحد های دیگر شورای جهادی اعم از میدان، خیریه و توسعه مدیریت منابع در راستای حل این مسائل قدم برمی داریم.

بعلاوه سیدمحمود حسینی، مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) درباره طرح بزرگ پاحش گفت: این طرح که از سال 1400 در منطقه حصارک به صورت جدی در حال انجام میباشد با همکاری گروه جهادی سراج و حمایت معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت غرب کرج است.

حسینی اضافه نمود: با هماهنگی ستاد فعالیت های جهادی معاونت دانشجویی فرهنگی این طرح در سه موضوع روان شناسی، دندانپزشکی و ارجا رایگان به سطح دو پزشکی در حال انجام بوده و براورد میشود تا سرانجام سال 1401 صد خانوار به صورت کامل مورد پایش قرار گیرند.

گروه جهادی منتظران صالح هر ماه با برگزاری اردو جهادی 3 روزه با موضوع دندانپزشکی در منطقه ها کم برخوردار استان البرز در حال خدمت گذاری بوده و با هماهنگی اداره بهداشت دهان دندان استان تمامی نیازمندان تحت پوشش در مرکز بهداشت غرب شهرستان کرج خدمات رایگان و شبه رایگان دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دومین اردوی جهادی روان شناسی زندگی به سبک لبخند در منطقه حصارک برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین اردوی جهادی روان شناسی زندگی به سبک لبخند در منطقه حصارک برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید