هوشمندسازی 10 هزار کنتور برق در آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ بهسایا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 10 هزار کنتور برق از دو سال گذشته تا به امروز در این استان هوشمندسازی و نصب شده است.

هوشمندسازی 10 هزار کنتور برق در آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ بهسایا از ارومیه، اکبر حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت و گو با وبلاگ بهسایا با اشاره به اینکه از دو سال گذشته تا به امروز 10 هزار کنتور برق در این استان هوشمندسازی و نصب شده است، اظهار کرد: با این آمار در مجموع 80 درصد انرژی مصرفی مشترکان به صورت هوشمند قرائت می گردد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، از بین بردن خطای انسانی با قرائت از راه دور، استفاده از اطلاعات کنتور ها در طرح های گذر از پیک، مشاهده اندازه بار مصرفی مشترکان، مشاهده شرایط لحظه ای پارامتر های شبکه مشترک و پایش اطلاعات توان مصرفی مشترکان در بازه های اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تنها طی امسال چهار هزار کنتور هوشمند در سطح استان نصب شده است.

حسن بگلو اضافه کرد: هوشمندسازی باقی کنتور های برق از برنامه های این سازمان است و انشعابات مشترکان کنتور های دیجیتالی معمولی در اولویت تعویض این شرکت در سطح استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.

وی گفت: در صورت تحقق تبدیل مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف به یک فرهنگ عمومی بسیاری از مسائل حوزه انرژی در آذربایجان غربی و کشور حل و اهداف مهم ملی در حوزه صنعت برق محقق می گردد.

99 درصد جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری این استان از نعمت برق برخوردار هستند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هوشمندسازی 10 هزار کنتور برق در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمندسازی 10 هزار کنتور برق در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید