بخشنامه مهم رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد به مدیران بانک های دولتی

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد طی نامه ای به مدیران عامل 13 بانک دولتی و نیمه دولتی بر لزوم اجرای دستور وزیر اقتصاد مبنی بر عدم احتیاج به ضامن در پرداخت تسهیلات خرد برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی تأکید کرد.

بخشنامه مهم رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد به مدیران بانک های دولتی

به گزارش وبلاگ بهسایا و به نقل از شبکه اخبار مالی و دارایی ایران (شادا)، در این نامه که خطاب به مدیران عامل بانک های ملی ایران، سپه، مسکن، کشاورزی، توسعه صادرات ایران، صنعت و معدن، پست بانک، قرض الحسنه مهر ایران، ملت، تجارت، رفاه کارگران، صادرات ایران و توسعه تعاون صادر شده است، می خوانیم:

در اجرای دستورات مقام عالی وزارت متبوع در جلسه مدیران ارشد نظام بانکی کشور مورخ نهم بهمن ماه 1400 و بعلاوه بخشنامه مورخ 29 دی ماه معاون محترم امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی با موضوع عدم احتیاج به ضامن در پرداخت تسهیلات خود برای کار کنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی دستور فرمائید نسبت به انجام موارد ذیل حداکثر ظرف 24 ساعت اقدام شده و گزارش آن به این مرکز ارسال شود:

1- در اجرای موضوع مذکور، بخشنامه داخلی آن بانک و بعلاوه فرآیند و جزئیات اقدام شعب، در پایگاه اطلاع رسانی بانک متبوع، درج و به نحو مقتضی به اطلاع عموم مشتریان و مسئولین شعب برسد.

2- کلیه واحد های بازرسی موظفند با تشکیل هیأت ویژه نسبت به بازرسی سرزده و بعلاوه نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه مذکور اقدام کنند.

3 - آدرس سامانه رسیدگی به شکایات آن بانک و بعلاوه آدرس سامانه نظارت مردمی وزارت متبوع

(bazresi.mefa.ir) در پایگاه اطلاع رسانی و بعلاوه کلیه شعب بانک به نحو مقتضی در اختیار مشتریان محترم قرار گیرد.

3- کلیه شکایات مردمی در مورد موضوع مذکور ظرف مدت 48 ساعت رسیدگی و ضمن برکناری متخلفان احتمالی، مراتب به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و حسب مورد به کمیته های انضباطی اعلام شود. مراجع رسیدگی مذکور موظفند با قید فوریت نسبت به صدور رأی اقدام کرده و نتیجه را به این مرکز اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بخشنامه مهم رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد به مدیران بانک های دولتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشنامه مهم رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد به مدیران بانک های دولتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید