ایده های آرام بخشی که می توانید با رنگ های ملایم ایجاد کنید

به گزارش وبلاگ بهسایا، آیا می دانید در طراحی دکوراسیون منزل خود باید به چه نکاتی توجه کنید؟ سبک دکوراسیون ، مدل مبلمان و چیدمانی که مشخص نموده اید ، البته عوامل بسیار مهمی برای خاص و زیبا بودن دکوراسیون شما هستند. با این حال ، واضح ترین عامل برای دکوراسیونی که با سبک زندگی و عادات شما سازگار می گردد و خلق و خوی شما را بهبود می بخشد ، رنگ ها هستند. در دنیای امروزی که رنگ درمانی روز به روز فراگیرتر می گردد ، معماران حرفه ای داخلی طراحی هایی را انجام می دهند که متناسب با سبک زندگی و ویژگی های خانه افراد باشد. از انجایی که بسیاری از افراد عاشق انواع رنگ ملایم هستند ؛ در ادامه به معرفی چند ایده با رنگ های ملایم برای دکوراسیون منزل شما می پردازیم.

ایده های آرام بخشی که می توانید با رنگ های ملایم ایجاد کنید

دکوراسیون منزل با رنگ های ملایم هم می تواند زیبا باشد و هم کاربردی. هنگامی که به طور حساب شده و درست اعمال می شود ، طراحی های فضای نشیمن شگفتی هایی را برای هر سن و هر سبک خانه ای ایجاد می کنند.

انواع رنگ های ملایم که می توانیم در دکوراسیون استفاده کنیم

اگر فعالیت های آرام و درمانی مانند مدیتیشن ، یوگا و کتابخوانی برای شما جذابیت دارد ، می توان گفت که یک پالت رنگی ملایم برای خانه شما ایده آل خواهد بود. رنگ های ملایم ، رنگ های کم رنگ و پاستلی فضاهای آرامش بخش بصری و فضایی آرام ایجاد می کنند. در واقع می توان گفت که تقریباً هر رنگی حتی رنگ های قوی و پرشور مانند قرمز دارای تناژهای ملایمی نیز هستند. به طور کلی می توان رنگ های روشن تر را رنگ های ملایم با اختلاط با رنگ سفید نامید. پرکاربردترین انواع رنگ ملایم در دکوراسیون ، رنگ های خاکستری روشن ، بژ ، آبی روشن و سبز روشن و رنگ های خردلی هستند.

رنگ خاکستری مدرن

هر سایه ای از خاکستری محبوب ترین دکوراسیون داخلی سال های اخیر است ، زیرا خاکستری به معرف زندگی مدرن تبدیل شده و با ایجاد ترکیب های تغییر دهنده بازی با رنگ های دیگر ، فضاهای خیره کننده ای ایجاد می نماید. اگر نمی خواهید بافت مدرن خاکستری را رها کنید ، تغییرات ملایمی را با رنگ های خاکستری روشن ایجاد نموده و انرژی صلح آمیز را در محیط نشان دهید.

سبز و آبی

همانطور که اشاره کردیم ، می توان از هر رنگی به رنگ های ملایم و شاداب دست یافت. سبز و آبی رنگ هایی هستند که اغلب در دکوراسیون استفاده می شوند و می توانند انرژی های متفاوتی را با رنگ های متفاوت برای هر فضای زندگی ایجاد کنند. رنگ های سبز و آبی روشن گزینه های بسیار مناسبی برای افرادی است که قصد دارند دکوراسیونی با رنگ ملایم طراحی کنند اما محیط بی رنگ را نمی خواهند.

فضاهای زندگی پر زرق و برق با رنگ های ملایم!

وقتی صحبت از دکوراسیون با رنگ های ملایم به میان می آید ، اولین چیزی که به فکر می رسد خانه های مینیمال ، کم مبلمان و آرام است ، اما در واقع رنگ ملایم برای دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک یا آوانگارد بسیار عالی و ایده آل به نظر می رسد. حتی در این سبک ها ، انتخاب رنگ ملایم انتخاب بهتری خواهد بود ، زیرا عناصر طراحی زیبایی مانند اکسسوری ها و زیورآلات وجود دارد که در استفاده زیاد چشم را خسته می نماید.

طرح های جادار ، زیبا و روشن در حمام

انتخاب رنگ در حمام نیز می تواند به یک موضوع بسیار سخت و گیج کننده تبدیل شود. حمام ها هم از نظر فضاهای بزرگ و روشن و هم از نظر تنوع مبلمان فرصت های زیادی را ارائه نمی دهند. بنابراین ، برای اینکه حمام های خود را تعیین تر کنید ، رنگ های ملایم و کم رنگ را انتخاب نمایید که احساس نور و وسعت را بر هم نزند.

سایه های صورتی ؛ عاشقانه و زنانه

وقتی صحبت از رنگ های ملایم به میان می آید ، البته غیرممکن است که به رنگ های صورتی که نمایانگر فضاهای زندگی رمانتیک و زنانه هستند ، اشاره نشود. ایجاد فضاهای نشیمن چشم نواز با استفاده ملایم و چشمگیر از رنگ های صورتی بسیار آسان است. به خصوص هنگامی که با نقوش و بافت های مکمل مانند الگوهای گل ترکیب شود ، صورتی واقعاً در فضای داخلی تفاوت ایجاد می نماید.

رنگ های ملایم در بهار ، تابستان و زمستان

آیا تا به حال به این فکر نموده اید که رنگ محصولات نساجی را که در خانه خود استفاده می کنید با توجه به فصل و روحیه خود متنوع نمایید؟ با استفاده از رنگ های ملایم آرامش بخش که در تابستان احساس خنکی می دهند ، طرح های گل دار که انرژی بهاری را در بهار منعکس می کنند و رنگ های شاداب و پرانرژی در زمستان ، می توانید خانه خود را با توجه به فصل به روز کنید.

انتخاب رنگ برای اتاق بچه ها

انتخاب رنگ در طراحی اتاق کودک بسیار مهم است. اتاق کودک باید تناژ رنگ های متعادلی داشته باشد تا در حین مطالعه حواس پرت نشود اما در عین حال اتاق خسته کننده و بی رنگ باعث می شود کودک شما به مقدار کافی احساس رضایت نکند. بنابراین ، رنگ های ملایم نیز گزینه های ایده آل برای اتاق بچه ها هستند.

انتقال رنگ های ملایم

آیا می خواهید یک دکوراسیون اتاق خواب آرام و چشمگیر داشته باشید؟ اتاق خواب با بافتی از راحتی و حس عاشقانه ، با انتقال های باشکوهی که با رنگ های صورتی و رز ساخته شده است ، قطعاً در این زمینه به شما الهام می بخشد!

رنگ های ملایم مدرن

فیروزه ای یکی از رنگ هایی است که هم رنگ های زنده و هم بسیار ملایم دارد و به خصوص زمانی که زمینه های ملایم با بافت های طبیعی مانند چوب در کنار هم قرار می گیرند فضایی بسیار مدرن ایجاد می کنند. دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های فیروزه ای ملایم با سبک زیبایی شناختی بسیار معاصر همراه است. رنگ های فیروزه ای با رنگ های خاکستری ، سفید و چوب تکمیل می شود.

رنگ های ملایم مختلف در کنار هم

عنصر اصلی آرامش در دکوراسیون اتاق خواب که زیبایی باشکوه را آشکار می نماید ، استفاده از رنگ های ملایم مختلف و پالت رنگی بسیار روان است. به طوری که حتی گل های سرزنده و معطر روی میز نیز از میان گل های مناسب این پالت رنگی انتخاب می شود.

رنگ های ملایم در پس زمینه چگونه استفاده می شوند؟

رنگ های ملایمی که در مبلمان و اکسسوری ها معجزه می کنند وقتی در پس زمینه استفاده می شوند بافت بسیار موثری ایجاد می کنند. رنگ و الگوهایی که برای دیوارهای خود انتخاب می کنید به مقدار انتخاب مبلمان مناسب مهم هستند. دیوارهایی با نقش های آرامش بخش و ملایم و رنگ های ملایم نیز انرژی اتاق را شفابخش تر می نماید.

طراحی فضای تجاری با رنگ های ملایم

در حین ساخت طراحی های داخلی مشاغلی مانند کافه ها و رستوران ها ، ابتدا یک مفهوم خاص انتخاب می شود. پالت رنگ نیز با توجه به محیط مورد نظر برای ارائه به مهمانان انجام می شود. اگر می خواهید یک فضای تجاری آرام ، راحت و در عین حال آرامش بخش و با طراوت طراحی کنید ، رنگ های ملایم در اینجا نیز وارد عمل می شوند.

منبع: اتاق

به "ایده های آرام بخشی که می توانید با رنگ های ملایم ایجاد کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های آرام بخشی که می توانید با رنگ های ملایم ایجاد کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید