مد و زیبایی

طرز تهیه شربت آلوئه ورا طبیعی در خانه

روزهای طولانی و گرم تابستان را می توانید با تهیه یک شربت خانگی آسان و متفاوت، خنک کنید. شربت آلوئه ورا از آن انتخاب هایی است که طعم متفاوت آن می تواند شما را به هوادار همیشگی خود تبدیل کند.

17 شهریور 1401

چگونه نوع پوست خود را شناسایی کنیم؟

انواع مختلف پوست عبارت اند از معمولی، چرب، خشک و حساس. برخی افراد ترکیبی از انواع پوست را در نواحی مختلفی از پوست خود دارند.

16 مرداد 1401

با این رنگ ها جوان تر از همیشه دیده شوید

برای جلوگیری از ایجاد ظاهر نامناسب و جوان تر دیده شدن انجام دادن برخی کارها مانند انتخاب رنگ مناسب برای لباس و همچنین آرایش تاثیر مستقیمی در ایجاد ظاهر جوان ما خواهد داشت.

4 تیر 1401

پیشگیری از ریزش مو ها با 7 خوراکی موثر

ریزش مو در اثر برخی بیماری ها مانند بیماری های خودایمنی، دیابت، کمبود ویتامین، استرس و حتی کمبود خواب، اختلالی شایع است.

3 خرداد 1401

رشد 259 درصدی برچسب گذاری تجهیزات پزشکی

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در 2 سال گذشته برچسب گذاری در حوزه تجهیزات پزشکی 259 درصد رشد داشته، ولی دامنه کار بسیار وسیع است.

17 شهریور 1400

هتل 3ستاره بلا ویستا اکسپرس در شهر لنکاوی

این هتل مناسب کسانی است که با تهیه بلیط هواپیما برای سفر تفریحی یا کاری به شهر لنکاوی سفر می نمایند.

13 دی 1399

خاطره کارگردان ماجرای نیمروز ازدختری که چند روز پیش در دریار مانش غرق شد

خبرنگاران: کارگردان فیلم سینمایی درخت گردو که این روزها برای یک هفته در کردستان به روی پرده رفته است از یکی از دخترانی نوشت که برای بازی در این فیلم تست بازیگری داده بود و این روزها قصه او و خانواده اش خبرساز شده است.

6 آذر 1399

آشنایی با جاذبه های گردشگری دره عشق

هر کس با شنیدن نام دره عشق دوست دارد حداقل یک بار به آن سفر کند. این دره در چهار محال و بختیاری واقع شده است و طولانی ترین رود ایران در قلب آن جاری است .

30 مهر 1399

معرفی کتاب سرزمین نابینایان، رمانی از اچ. جی. ولز

هِربرت جورج وِلز Herbert George Wells نویسنده و ادیب انگلیسی در تاریخ 21 سپتامبر سال 1866 در شهر کنت به دنیا آمد. او در کودکی به دلیل آسیب جسمانی ساعت ها به مطالعه کتاب مشغول بود به همین دلیل به نویسندگی علاقه پیدا کرد. او به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب خانواده از نوجوانی...

12 مهر 1399

جزئیات انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران؛ افزایش تعداد کشته های حادثه در کلینیک سینا اطهر

انفجار و آتش سوزی بزرگ در کلینیک سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران دست کم 19 کشته و 14 مصدوم برجای گذاشت. این انفجار حدود ساعت 9 شب دهم تیر ماه رخ داد و ابتدا در گزارش های آتش نشانی از کشته شدن کسی خبری نبود، اما حدود ساعت 11 شب گزارش هایی از فوت تعدادی...

10 شهریور 1399

با زیباترین مزرعه خانگی جهان آشنا شوید

مزرعه هوشمند و مدور موسوم به روتوفارم یکی از زیباترین و خلاقانه ترنی ابزار های هوشمند برای پرورش گیاهان در خانه محسوب می شود. این محصول خاص می تواند کارکردی چندگانه در خانه داشته باشد.

27 مرداد 1399

خبرنگاران محققان ایرانی نانوذرات طلا با خلوص بالا و اندازه نسبتا یکنواخت تولید کردند

تهران- خبرنگاران- یک شرکت دانش بنیان برای تامین نانوذرات طلا مورد نیاز صنایع، روشی ارائه کرده است که می توان نانوذرات طلا را با خلوص بالا و ابعاد نسبتا یکنواخت به دست آورد.

18 مرداد 1399

آشنایی با تعدادی از معروف ترین جزیره های جهان برای زندگی

جزایر امروزه در صنعت گردشگری نقش مهمی را ایفا می نمایند زیرا، جذابیت های فراوانی برای گردشگران دارند. اما، جدا از آن این مکان ها برای زندگی نیز پرطرفدار هستند زیرا، شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسبی دارند. اما، یقینا همه جزیره ها اینگونه نیستند. ما در...

5 مرداد 1399