با این رنگ ها جوان تر از همیشه دیده شوید

به گزارش وبلاگ بهسایا، برای جلوگیری از ایجاد ظاهر نامناسب و جوان تر دیده شدن انجام دادن برخی کارها مانند انتخاب رنگ مناسب برای لباس و همچنین آرایش تاثیر مستقیمی در ایجاد ظاهر جوان ما خواهد داشت.

با این رنگ ها جوان تر از همیشه دیده شوید

در دنیای امروز همواره افراد در پی انجام دادن برخی کارها هستند تا بتوانند ظاهر جوانی از خود را به نمایش بگذارند. یک اصل بسیار مهم و اجتناب ناپذیر وجود دارد که در آن اهمیتی برای محل به دنیا آمدن یا ژن های خانوادگی وجود ندارد زیرا در هر صورت افراد پیر خواهند شد. در این مطلب از وبلاگ بهسایا به موضوع انتخاب رنگ مناسب برای لباس می پردازیم.

چه رنگ هایی شما را جوان تر نشان می دهد؟

رنگ فیروزه ای

فیروزه ای یکی از رنگ هایی است که درخشش زیبایی را در انواع طیف های پوست به وجود می آورد. رنگ فیروزه ای طیف گسترده ای را در بر می گیرد که برخی از آن ها متمایل به رنگ سبز و برخی دیگر متمایل به رنگ آبی هستند. جهت انتخاب تناژ رنگی فیروزه ای مناسب با رنگ پوست خود تنها کافی است رنگ فیروزه ای را انتخاب کنید که به رنگ رگ های شما نزدیک تر باشد تا جلوه زیبایی را برای پوست شما ایجاد کند. همچنین رنگ فیروزه ای در کنار انواع رنگ های بژ جلوه زیباتری خواهد داشت.

قرمز رنگی مجذوب کننده

بدون شک زمانی که در مورد رنگ های پرانرژی صحبت می کنیم رنگ قرمز اولین گزینه است که به فکر ما می رسد. از جمله رنگ های بسیار قوی که باعث می شود سن شما از آن چه که هست جوان تر به نظر برسد، رنگ قرمز است. رنگ قرمز طیف گسترده ای را شامل می شود که لازم است شما با در نظر گرفتن سلیقه و رنگ پوست خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. استفاده از رنگ قرمز در کنار رنگ های خنثی باعث مجذوب کنندهیت بیشتر آن می شود.

صورتی روشن

رنگ صورتی روشن نه تنها باعث جوان تر دیده شدن شما خواهد شد بلکه باعث ایجاد ظاهر شیک در استایل شما می شود. علاوه بر رنگ صورتی روشن اگر دوست دارید در بین هم سن و سال های خود جوان تر به نظر برسید انتخاب صورتی پررنگ بی نظیر خواهد بود. زیرا انرژی بسیار بالایی را به اطرافیان خود انتقال می دهید.

بنفش یاسی

بنفش یاسی در کنار اینکه به عنوان رنگ سال 2022 مورد معرفی قرار گرفته است یکی از انتخاب های بسیار هیجان انگیز برای افرادی است که در پی کم کردن سن خود با استفاده از رنگ های شاد هستند. در واقع بنفش یاسی جادویی را در ظاهر شما ایجاد می کند که بیشتر از هر رنگی پرانرژی دیگر مانند صورتی یا قرمز به جوان تر دیده شدن شما کمک خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم رنگ بنفش یاسی این است که با اغلب رنگ های پوستی هماهنگی دارد و در ست کردن آن با مشکل روبرو نخواهید شد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند روش ساده برای اینکه قد بلندتر دیده شوید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با این رنگ ها جوان تر از همیشه دیده شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این رنگ ها جوان تر از همیشه دیده شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید