یحیی گل محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی فرصت دارد

به گزارش وبلاگ بهسایا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از رجحان 2 بر صفر تیمش مقابل پیکان که آن را از روی سکوها دیدن کرد، گفت: هنوز پنج بازی حساس دیگر به جای مانده است. از بازیکنانم تشکر می کنم. امروز باغیرت بازی کردند و هنوز برای قهرمانی فرصت داریم. فکر می کنم لیگ تازه آغاز شده است. به هر حال امتیازات مهمی مانده است؛ هم برای ما و هم برای تیم رقیب. امروز هم شاهد یک بازی منظم و خوب از بازیکنان پرسپولیس بودیم. از تک تک آنها تشکر می کنم، خیلی باانگیزه بالا زحمت کشیدند و تمرینات پرفشاری را در سه هفته گذشته گذراندیم. این برد را هم مدیون طرفداران و هم زحمت بچه ها هستیم.

یحیی گل محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی فرصت دارد

وی درباره اینکه از دست دادن امتیاز استقلال حساسیت را بیشتر می نماید، گفت: به نظرم خوبی این رقابت آن است که همچنان ادامه دارد. با هر امتیاز دادن تیم رقیب و گرفتن امتیاز تیم ما، این حساسیت بیشتر می گردد، هم برای تیم حریف و هم برای تیم ما.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا شهر میزبان ملاقات مقابل سپاهان تعیین شده است یا خیر، توضیح داد: خیر هنوز تعیین نیست.

گل محمدی در ادامه درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان توضیح داد: برد ارزشمندی بود، به هر حال مقابل یک تیم جوان و با انگیزه و تیمی که تاکتیک خوبی دارد توانستیم پیروز و پیروز شویم. با اینکه 10 نفره شدیم از دقیقه 30، توانستیم گل بزنیم و بازی خوبی انجام دهیم. بعد از اینکه گل دوم را زدیم خوب دفاع کردیم. این برد را مدیون طرفداران خوب که امروز خیلی حمایت کردند و بعلاوه بازیکنان با غیرت و با شرف پرسپولیس هستم. از تک تک طرفداران و تماشاگران تشکر می کنم و فشار زیادی روی آن ها بود، اما بچه ها با تمرکز و انرژی بالا بازی خوبی انجام دادند. استقلال هم امتیاز از دست داد، به نظرم این برد می تواند در ادامه راه یاری زیادی کند و با روحیه کارمان را ادامه می دهیم.

وی درباره صحنه اخرج امید عالیشاه نیز شرح داد: من ندیدم، ولی چیزی که بچه ها گفتند پای عالیشاه به شکم مدافع حریف خورده بود. به نظرم تصمیم داور درست بود. در نگاه اول این تصمیم سخت گیرانه بود، ولی با تصویری که بچه ها دیدند به نظرم این تصمیم درست بود.

منبع: فرارو

به "یحیی گل محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی فرصت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی فرصت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید