هوای پاک، میهمان موقت مرکز پس از باران زمستانی

به گزارش وبلاگ بهسایا، هوای پاک چیزی است که این سال ها و این روزها در فصل های سرد کمتر آن را تجربه و مشاهده می کنیم. اما پس از برف و باران پاییزی و زمستانی، فرصتی کوتاه برای استفاده از آن داریم. با تصاویر اختصاصی خبرنگاران از هوای پاک پس از باران در مرکز همراه باشید.

هوای پاک، میهمان موقت مرکز پس از باران زمستانی

تنفس هوای پاک یکی از نعمت هایی است که تا در شهرهای بزرگ مثل تهران زندگی نکنید، قدر آن را کمتر می دانید. این روزها با وجود اینکه باران و برف زیادی در مرکز باریده و برخی روزها هوا مه آلود است، باز هم از شرکت کنترل کیفیت هوا خبر می رسد که هوای تهران حال و روز خوشی ندارد و حتی در این روزها هم شاخص آلودگی هوا در شرایط ناسالم قرار می گیرد. اما پس از باران لحظاتی کوتاه می توانید به اطراف خود نگاه کنید و از زیبایی اطراف خود لذت ببرید. در روزهای دیگر سال معمولا میدان دید به علت آلودگی هوا کاهش می یابد و پس از بارش باران محیط اطراف خود را شفاف تر خواهید دید. این زمان، فرصت مناسبی برای عکاسی هم هست و می توانید تصاویری زیبا را ثبت کنید. با تصاویر اختصاصی وبلاگ بهسایا پس از یک روز بارانی از حال و هوای تهران همراه باشید.

برج های مسکونی شمال تهران
زیرگذر دور میدان آزادی
بزرگراه شهید چمران
میدان توحید
بزرگراه چمران و کوه های برفی شمال تهران
بزرگراه شهید نواب صفوی
ابتدای خیابان ولنجک
بزرگراه شهید نواب صفوی
بزرگراه شهید چمران
بزرگراه شهید چمران، سر ولنجک
برج میلاد
پارک پردیسان
نمای کوه های شمال تهران از پارک پردیسان
نمای شمال تهران از ابتدای بزرگراه شهید چمران
نمای برج میلاد از بزرگراه شهید چمران

تجربه شما از روزهای بارانی مرکز و سایر شهرهای بزرگ تهران چیست؟ نظرها و تجربه های خود را با وبلاگ بهسایا و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "هوای پاک، میهمان موقت مرکز پس از باران زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای پاک، میهمان موقت مرکز پس از باران زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید