هالند در دو راهی رئال یا بارسا

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرگزاری خبرنگاران- بارسلونا و رئال مادرید بر سر جذب ارلینگ هالند با یکدیگر رقابت می نمایند.

هالند در دو راهی رئال یا بارسا

به گزارش وبلاگ بهسایا، به نظر می رسد که شایعات وجود بند 75 میلیون یورویی در قرارداد هالند با بروسیا دورتموند واقعی باشد و این بازیکن پس از گذراندن 2 سال درخشان در دورتموند از این باشگاه خارج گردد. ارلینگ هالند که به عنوان یکی از استعداد های برتر آینده فوتبال شناخته می گردد، علاقه مندان زیادی دارد. اما گویا خود بازیکن علاقه دارد به لالیگا برود و حال رقابت سختی بین بارسلونا و رئال مادرید برای جذب این بازیکن وجود دارد.

ارلینگ هالند به طور غیر رسمی در حال مذاکره برای آینده خود با دیگر باشگاه ها است. رئال مادرید و بارسلونا هر کدام به شیوه خود و به طور مخفیانه در حال مذاکره با این بازیکن نروژی هستند تا او را متقاعد نمایند به باشگاهشان بپیوندد. این 2 غول اسپانیایی قصد دارند تا قبل از خاتمه پنجره نقل و انتقالاتی در 31 ژانویه، با ارلینگ هالند برای فصل بعد توافق نمایند. خوان لاپورتا در حال فراهم کردن مقدمات این انتقال است. او با آزاد کردن حقوق برخی از بازیکنان و تزریق نقدینگی میخواهد بارسلونا را برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان آماده کند. در طرف دیگر رئال مادرید در اوضاع مالی و مالی خوبی به سر می برد و مشکل بزرگی بر سر راه کهکشانی ها برای جذب هالند وجود ندارد. در خصوص بروسیا دورتموند نیز، هیچ توافقی با ارلینگ هالند وجود ندارد.

کاتالان ها در حال آنالیز شرایط انتقال این بازیکن هستند و گفت و گو هایی با مینو رایولا در این میان وجود دارد اما تا کنون توافقی شکل نگرفته است. جذب ارلینگ هالند برای رئال مادرید نیز دور از انتظار نیست. در مادرید این احساس وجود دارد که زمان آن رسیده تا فعالیت و اقدامی بزرگ برای کسب رجحان در دهه آینده و ایجاد ترس و احترام دوباره در رقبا انجام گردد. آن ها می دانند که نباید در این فرایند تاخیری ایجاد گردد. با این حال هم ارلینگ هالند و هم مینو رایولا می خواهند تمامی موارد از جمله ماندن در بروسیا دورتموند را بسنجند. هالند تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، هر چند که توافق اولیه با زنبور ها این بود که این مهاجم تا 2 سال باید در این تیم بماند، اما با اینکه این هدف محقق شده است ماندن او در آلمان دور از انتظار نیست.

از طرفی دیگر رایولا می داند با بند 75 میلیون یورویی که در قرارداد ارلینگ هالند گنجانده است می تواند پول خوبی برای خود، بازیکن و والدین بازیکن به دست بیاورد و با این بند اکنون به رایولا دست بالاتر در مذاکرات را داده است. سران بروسیا دورتموند همان کسانی که می خواهند موفقیت های هالند در مادرید را جشن بگیرند به این توافق احترام خواهند گذاشت و از همین حالا در پی جایگزینان این مهاجم نروژی هستند. زنبور ها کریم آدیمی، ولاهوویچ، داروین نونیز و حتی ساشا کالایژیچ را زیر نظر دارند. با این حال احتمال جذب آدیمی بیشتر از دیگر بازیکنان است.

ارلینگ هالند در طول دوران حضورش در ماربیا در تعطیلات درباره مقصد احتمالی اش برای فصل آینده صحبت نموده است. افرادی که بسیار به این بازیکن نروژی نزدیک هستند نیز اظهارات این بازیکن درباره مقصد بعدی او را تایید می نمایند. مدیران دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا نیز به خوبی از شرایط این بازیکن مطلع هستند و قصد دارند تا حد توان برای جذب او کوشش نمایند. جلساتی از سوی بارسا درباره جذب این بازیکن برگزار شده و از سوی دیگر رئال نیز در حال آنالیز شرایط است تا شانس خود را برای خرید این مهاجم جوان امتحان کند. علاوه بر این هردوی این باشگاه ها می دانند که توافق باید نهایتا تا 31 ژانویه انجام گردد و به هیچ عنوان نباید به تابستان آینده موکول گردد.

لاپورتا برای انجام هرکاری آماده است که شامل فروش برخی از بازیکنان فعلی تیمش نیز می گردد تا بتواند هزینه مورد احتیاج برای جذب هالند را تامین نموده و البته با محدودیت پرداخت دستمزد معین شده از سوی بارسلونا برای فصل آینده نیز مقابله کند. با توجه به شرایطی که این باشگاه در حال حاضر دارد، آنها حتی نمی توانند به این انتقال فکر نمایند.

با این حال رئال مادرید دورنمای مالی بسیار خوبی دارد و می تواند بدون هیچ مشکل خاصی برای جذب هالند اقدام کند. علیرغم مسائلی که مطرح شده، هیچ توافقی بین این باشگاه با این بازیکن یا باشگاه بروسیا دورتموند انجام نشده است. مذاکراتی بین رئال و هر دو طرف انجام شده اما مدیران این باشگاه اسپانیایی هنوز در حال آنالیز شرایط هستند تا به برترین شکل ممکن این انتقال را به انجام برسانند. تماس هایی با رایولا نیز برقرار شده اما هیچ توافق قطعی ای صورت نگرفته است. در حال حاضر جذب هالند در رئال کاملا محتمل به نظر می رسد. علاوه بر این، بسیاری احساس می نمایند که این برترین زمان است که بتوانند رجحان رئال در یک دهه پیش رو را قطعی نموده و بار دیگر احساس ترس و احترام را در وجود رقبا زنده نمایند. آنها می دانند که این اقدام نباید به تاخیر بیفتد.

دورتموند نیز از این مهاجم و مینو رایولا خواسته که تصمیم شان برای ادامه حضور یا جدایی از این تیم در فصل آینده اعلام نمایند. شایعات بسیاری درباره آینده او به گوش می رسد و همه چیز نشان از این دارد که تصمیم این بازیکن به زودی معین خواهد شد اما هیچ چیز تا خاتمه فصل قطعی نیست و او قصد ندارد در ژانویه از این تیم جدا گردد. اگر قرارداد هالند با دورتموند تا سال 2024 است، پس این همه عجله برای چیست؟ باید به این نکته اشاره نمود که در زمان امضای قرارداد ذکر شد که این بازیکن تنها دو سال در دورتموند می ماند و بند فسخی نیز با توجه به این موضوع در قراردادش در نظر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "هالند در دو راهی رئال یا بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالند در دو راهی رئال یا بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید