لئوناردو: هرگز تماسی با زیدان نداشته ایم

به گزارش وبلاگ بهسایا، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به شایعه مذاکره این باشگاه با سرمربی پیشین رئال مادرید واکنش نشان داد.

لئوناردو: هرگز تماسی با زیدان نداشته ایم

به گزارش وبلاگ بهسایا، لئوناردو در گفت وگو با رادیو Europe 1 فرانسه و در واکنش به شایعات اخیری که بعضی رسانه ها به آن پرداخته و مدعی شدند که باشگاه پاری سن ژرمن با زین الدین زیدان مذاکراتی برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو داشته است، گفت: ما هرگز با زیدان یا مربی دیگری تماسی نداشته ایم. زمانی که توخل سرمربی مان بود، پیش از مذاکره با پوچتینو با مربی دیگری صحبتی نکرده بودیم. تأکید می کنم که هرگز با زیدان تماسی نداشته ایم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ادامه صحبت هایش در حمایت از سرمربی آرژانتینی این تیم گفت: یک سال پیش درست وقتی که مشکلاتی داشتیم، به پوچتینو گفتیم که می خواهیم در مواردی پیشرفت کنیم و زمان لازم برای این کار را هم داشتیم. ما فصل پیش بارسلونا و بایرن مونیخ را در لیگ قهرمانان حذف کردیم و در ادامه مغلوب منچسترسیتی شدیم، اما ایده خوبی داشتیم و فصل نو را هم با سختکوشی آغاز کردیم.

وی در انتها اظهار داشت: بازیکنان ما حس خوبی دارند و فکر می کنم در مرحله ساخت تیم هستیم و در حالی آماده پا گذاشتن به ماه ژانویه می شویم که احتمالات زیادی برای رقم زدن فصلی فراموش نشدنی وجود دارد. تمام چیزهایی که در هنگام ورود پوچتینو به پاری سن ژرمن فکر می کردیم، هنوز وجود دارند.

پاری سن ژرمن که در حال حاضر با 45 امتیاز صدرنشین بلامنازغ لوشامپیونه فرانسه است، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با رئال مادرید مصاف کند و در رقابت های داخلی دیگر فرانسه نیز همچنان شانس کسب جام دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لئوناردو: هرگز تماسی با زیدان نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لئوناردو: هرگز تماسی با زیدان نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید