تغییر برنامه گواردیولا برای بازنشسته شدن

به گزارش وبلاگ بهسایا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید برنامه خود را برای خاتمه دادن به دوران کاری اش تغییر داده است.

تغییر برنامه گواردیولا برای بازنشسته شدن

به گزارش وبلاگ بهسایا، پپ گواردیولا اعتراف کرد نظرش برای بازنشسته شدن در آینده نزدیک را تغییر داده و اکنون تمایل دارد که برای مدت بیشتری مربیگری کند.

گواردیولای 49 ساله که تا کنون در تیم هایی مانند بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی مربیگری نموده و تمامی جام های ممکن را برده است، گفت: قبلاً فکر می کردم که زود بازنشسته شوم. الان اما فکر می کنم که در سن و سالی بالاتر بازنشسته خواهم شد. با این حال نمی توانم دقیقاً بگویم که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

گواردیولا که به زودی 50 ساله می گردد به تازگی قراردادی دو ساله با منچسترسیتی امضا نموده است. این در حالیست که او پنجمین سال مربیگری اش در این تیم را سپری می نماید. او پیش از این سه سال در بایرن مونیخ و قبل از آن هم چهار سال در بارسلونا مربیگری نموده بود.

سرمربی اسپانیایی آبی پوشان شهر درباره دوران مربیگری خود تأکید کرد: هر چه بیشتر کار می کنید، تجربه شما بیشتر می گردد و این تجربیات بیشتر به شما یاری می نماید به خصوص اگر این تجربیات را به شیوه ای که من در دوران کاری ام داشتم، کسب کنید.

گواردیولا در منچسترسیتی که طولانی ترین دوران مربیگری اش در یک تیم را داشته، 2 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده، 3 بار قهرمان جام اتحادیه شده و یک بار هم جام حذفی را فتح نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ بهسایا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تغییر برنامه گواردیولا برای بازنشسته شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر برنامه گواردیولا برای بازنشسته شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید