فراخوان استقرار شرکت های خلاق و دانش بنیان در منطقه آزاد کیش منتشر شد

به گزارش وبلاگ بهسایا، فراخوان جذب و پذیرش شرکت های خلاق و دانش بنیان برای استقرار در منطقه آزاد کیش منتشر شد.

فراخوان استقرار شرکت های خلاق و دانش بنیان در منطقه آزاد کیش منتشر شد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ بهسایا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان جذب و پذیرش شرکت های خلاق و دانش بنیان برای استقرار در منطقه آزاد کیش منتشر شد. پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق این فراخوان را منتشر نموده است.

یکی از اهداف آن حمایت از شتابدهنده های صادراتی برای توسعه صادرات صنایع خلاق و فرهنگی است. همچنین از شرکت ها، واحد ها و هسته های نوآور و فناور صنایع فرهنگی خلاق و دانش بنیان و تیم های استارتاپی خلاق در کیش و تمام کشور حمایت می گردد.

این حمایت برای رشته هایی مانند گردشگری، صنایع دستی، نقاشی، مجسمه سازی، طراحی، طراحی صنعتی، معماری و دکوراسیون داخلی، عکاسی، گرافیک موسیقی، مد و پوشاک (طراحی و بافت پارچه، زیورآلات، سوزن دوزی)، رسانه، بازی های رومیزی، تبلیغات و بازاریابی، هنر های نمایشی و انیمیشن است.

استفاده از امکانات و زیرساخت های مشترک در قالب فضای اداری، سالن همایش و اتاق های جلسات یکی از مزیت های استقرار در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی است. همچنین شرکت ها با شرکت در این فراخوان از تسهیلاتی همچون خدمات مشاوره ای و برگزاری دوره های آموزشی اقتصادی، حقوقی، فنی، مدیریتی، بازاریابی، برندینگ و عارضه یابی کسب و کار برخوردار می شوند.

البته شرکت در این فراخوان امکان مشارکت در پروژه های مشترک با پارک، ایجاد شبکه تعاملی بین فعالان عرصه صنایع فرهنگی و شرکت های مستقر، استفاده از معافیت اقتصادیاتی مناطق آزاد و استفاده از ظرفیت های صادراتی مناطق آزاد را نیز برای شرکت ها فراهم می نماید.

علاقمندان تا انتها خرداد ماه برای ثبت نام با مرجعه به سایت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فرصت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان استقرار شرکت های خلاق و دانش بنیان در منطقه آزاد کیش منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان استقرار شرکت های خلاق و دانش بنیان در منطقه آزاد کیش منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید