عملیات ضد تروریسم ارتش سوریه در منطقه صحرا

به گزارش وبلاگ بهسایا، منابع سوری از عملیات ارتش سوریه علیه بازمانده های داعش در صحرای شرقی این کشور و کشته و مجروح شدن بیش از 80 تروریست در جریان این عملیات خبر دادند.

عملیات ضد تروریسم ارتش سوریه در منطقه صحرا

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منیع میدانی بلند پایه سوری خاطرنشان کرد که عملیات نظامی مداوم ارتش سوریه در منطقه صحرا در شرق این کشور طی هفته های اخیر گسترده تر شده است.

وی گفت: در این عملیات 33 خودروی زرهی و 50 موضع متعلق به داعش در حومه حماه، صحرای الرصافه و صحرای السخنه در شرق حمص منهدم و تخریب شدند.

طبق گفته این منبع، این عملیات بعلاوه منجر به کشته و مجروح شدن بیش از 80 تروریست داعش شد.

منبع مذکور ادامه داد: ارتش سوریه اعزام نیروهای یاریی نظامی به منطقه صحرا را به انتها رسانده است و این نیروها به تسریع فرایند کاوش منطقه ها عظیم جغرافیایی در منطقه ها عملیاتی یاری می نمایند.

وی درباره جزئیات این عملیات نظامی هم اضافه کرد: یگان های ارتش سوریه با بانکی از اهداف معین روبرو بوده که قبلا به وسیله هواپیماهای شناسایی روسیه شناسایی شده بود و این هواپیماها به طور کلی مقرها و تحرکات داعش را در عمق صحرای سوریه رصد می نمایند.

این منبع بعلاوه تاکید نمود که عملیات ارتش سوریه علیه داعش در منطقه صحرا ادامه دارد و هدف از آن نابودی بازمانده های این گروه در آخرین پناهگاهشان است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "عملیات ضد تروریسم ارتش سوریه در منطقه صحرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ضد تروریسم ارتش سوریه در منطقه صحرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید