عرضه اولیه ستاره خلیج فارس چه زمانی است؟

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرنگاران : عرضه اولیه پالایشگاه ستاره خلیج فارس احتمالا بزرگترین عرضه اولیه بازار سهام در سال جاری باشد. این عرضه اولیه قرار است کی انجام گردد و رقم مورد احتیاج برای آن چقدر پیش بینی می گردد؟

عرضه اولیه ستاره خلیج فارس چه زمانی است؟

به گزارش وبلاگ بهسایا به نقل از رکنا: چهارشنبه اخیر وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن ابراز حمایت دولت از بازار سهام بیان کرد، پالایشگاه ستاره خلیج فارس به زودی به بورس می آید.

پیش از او، محمدعلی دادور، مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در مورد رونده پرونده این پالایشگاه برای ورود به بازار سرمایه گفته بود: زمان ورود به بازار سهام در گرو همکاری مسئولان و سازمان بورس است و در خوشببینانه ترین حالت تا حدود یک ماه و نیم آینده خواهد بود.اما به جز زمان این عرضه اولیه درباره رقم مورد احتیاج برای مشارکت در این عرضه اولیه هم مهم به نظر می رسد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه گفته است: قطع به یقین باید بازار برای این عرضه سنگین آماده گردد تا این عرضه تاثیر منفی روی بازار سهام نگذارد. فعلا بازار سهام کم عمق است و باید به نوعی این کم عمق بودن بازار رفع گردد.

هرچند درباره رقم دقیق این عرضه اولیه سنگین تا به امروز نرخی اعلام نشده اما پیش بینی می گردد بزرگترین عرضه اولیه سال جاری باشد. این عنوان تا الان در اختیار عرضه اولیه شستا قرار داشت که در آن به هر متقاضی بیش از 3.1 میلیون تومان رسیده بود. بنابراین به نظر می رسد متقاضیان برای خرید سهام ستاره خلیج فارس می توانند رقم حداقلی 3.1 میلیون تومان را از هم اکنون هدف گذاری نمایند

منبع: اقتصادنیوز

به "عرضه اولیه ستاره خلیج فارس چه زمانی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اولیه ستاره خلیج فارس چه زمانی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید