راهکار ملی برای خشکسالی یافت گردد

به گزارش وبلاگ بهسایا، سید ابراهیم رییسی عصر امروز یکشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به مشکل کم آبی و خشکسالی توضیح داد: رسیدگی به مشکل کم آبی صرفاً به وزارت نیرو منحصر نمی گردد و همه دستگاه های مرتبط، وظیفه دارند در مشورت با جوامع دانشگاهی راه چاره ملی برای برای خشکسالی بیابند.

راهکار ملی برای خشکسالی یافت گردد

رییس جمهور توضیح داد چنانچه مردم در موضوعی گله مند هستند وظیفه داریم ابعاد مختلف مسائل و راهکارهای موجود را برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

رییسی تغییر الگوی کشت را یکی از راه های مواجهه با کم آبی دانست و گفت: باید متناسب با اقلیم و داشته های منابع آبی برای کشت محصولات اقدام گردد و آموزش مورد احتیاج نیز به کشاورزان ارایه گردد.

رییسی در ادامه توجه به آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان و نخبگان را ضروری دانست و گفت: وزارتخانه های علوم و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی ریاست جمهوری باید برای استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان و امیدوار کردن دانشجویان به آینده شغلی و تحصیلی خود راهکارهای لازم را اتخاذ نمایند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت امادگی دستگاهها برای مقابله با حملات سایبری اشاره نمود و تاکید نمود: خدمات ارائه شده در بستر فضای مجازی به مردم باید از امنیت کامل برخوردار باشد و باید از خدمات و داده ها در مقابل حملات سایبری دشمن کاملا حفاظت گردد.

رییسی در ادامه به ادعاهای دروغین علیه دولت و شایعه پراکنی در فضای رسانه ای کشور پرداخت و تاکید نمود: عده ای قصد دارند به اعتماد و امید مردم لطمه بزنند اما ضروری است با سرعت و دقت به اینگونه شایعات پاسخ داده گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "راهکار ملی برای خشکسالی یافت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکار ملی برای خشکسالی یافت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید