تعویق دوماهه کنکور کارشناسی ارشد

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرنگاران : کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد که کنکور کارشناسی ارشد سال جاری در تاریخ 6 تا 8 مرداد برگزار می گردد.

تعویق دوماهه کنکور کارشناسی ارشد

به گزارش وبلاگ بهسایا به نقل از پایگاه اظلاع رسانی ریاست جمهوری؛ کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه روز پنجشنبه خود اظهار داشت که کنکور سراسری 1400 در روزهای 9 تا 12 تیرماه و کنکور کارشناسی ارشد 1400 در تاریخ 6 تا 8 مرداد برگزار می گردد.

در جلسه امروز کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به درپیش بودن موعد برگزاری آزمون های عمومی و سراسری سال 1400، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گزارشی در خصوص تقویم آموزشی کشور و آزمون هایی که با موضوع سازمان سنجش و بعضی وزارتخانه ها برگزار می گردد، ارائه کرد.

همچنین سایر آزمون ها که در سطوح مختلف برگزار می گردد طبق تقویم و زمان بندی سازمان سنجش با استفاده از تجربه برگزاری آزمون در سال گذشته با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی و تضمین سلامت دانش آموزان و خانواده ها، برگزار خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا، اطلاع رسانی دقیق و موثر در این زمینه و همچنین ابلاغ دستورالعمل های لازم به مخاطبان را در دستور کار خود قرار دهند تا آزمون ها با همکاری داوطلبان در سلامت کامل برگزار گردد.

رییس جمهوری در این زمینه با اشاره به تجربه پیروز سال گذشته در برگزاری کنکور در زمان مشخص شده با رعایت کامل دستورالعمل ها، گفت: سال جاری نیز می توانیم با افزایش نظارت ها و رعایت دقیق تر دستورالعمل های بهداشتی، آزمون ها را به شکل بهتری در زمان مشخص شده برگزار کنیم و اطمینان داشته باشیم که سلامت دانش آموزان تضمین شده است.

تاریخ برگزاری کنکور سراسری بر اساس برنامه زمان بندی از پیش اعلام شده سازمان سنجش آموزش کشور است و این زمان تغییر ننموده است.

همچنین کنکور کارشناسی ارشد پیش از این قرار بود در روزهای پنج تا هفت خردادماه برگزار گردد اما سازمان سنجش آموزش کشور زمان های جایگزین دیگری به ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری این آزمون پیشنهاد نموده بود که مورد موافقت این ستاد نهاده شد.

منبع: اقتصادنیوز

به "تعویق دوماهه کنکور کارشناسی ارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق دوماهه کنکور کارشناسی ارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید