خبرنگاران معاون استاندار: مسائل مرغ ایلام متاثر از استان های دیگر است

به گزارش وبلاگ بهسایا، ایلام - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استاندار ایلام گفت: مسائل مرغ این استان متاثر از افزایش قیمت سایر استان های کشور است.

خبرنگاران معاون استاندار: مسائل مرغ ایلام متاثر از استان های دیگر است

به گزارش وبلاگ بهسایا، جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در نخستین نشست قرارگاه ساماندهی مرغ استان ایلام گفت: این استان جزو معدود استان هایی است که از نظر تامین مرغ و قیمت آن کمتر دچار مشکل شد.

وی اضافه نمود: اما به دلیل اختلاف قیمت مرغ استان با سایر استان ها علاوه بر نارضایتی اتحادیه مرغداران، بخش زیادی از مرغ استان از راه های مختلف از ایلام خارج می شد.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: در آخرین نشست تنظیم بازار کشور که با حضور رییس جمهوری برگزار و قرارگاه ساماندهی مرغ تشکیل شد، مصوب شد قیمت مرغ از 204 هزار ریال به 249 هزار ریال و مرغ زنده مرغداری نیز به 171 هزار ریال افزایش یابد.

رستمزاد گفت: همچنین فروش قطعه بندی مرغ نیز ممنوع شد و هیچ کدام از بخش ها همچون مرغداری، کشتارگاه، عمده فروش و خرده فروش حق افزایش خودسرانه قیمت را ندارند و باید طبق قیمتی معین شده مرغ عرضه نمایند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه افزایش قیمت مرغ به 249هزار ریال مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور است و به منظور رفع شدن مسائل خروج غیرقانونی مرغ و تثبیت قیمت آن در سراسر کشور، این قیمت باید رعایت گردد.

وی افزایش خودسرانه قیمت در کشتارگاه را غیر قانونی برشمرد و گفت: در صورت عدم تمکین کشتارگاه از قیمت مصوب به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون استاندار: مسائل مرغ ایلام متاثر از استان های دیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: مسائل مرغ ایلام متاثر از استان های دیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید