خبرنگاران بیش از 400 هزار عدد مواد محترقه در کرمانشاه کشف شد

به گزارش وبلاگ بهسایا، کرمانشاه - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با کوشش ماموران پلیس یگان های مختلف، بیش از 400 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز به همراه 54 کیلو مواد پیش ساز مانند اکلیل سرنج کشف شد.

خبرنگاران بیش از 400 هزار عدد مواد محترقه در کرمانشاه کشف شد

سردار علی اکبر جاویدان عصر سه شنبه به خبرنگار وبلاگ بهسایا اضافه نمود: با توجه به مراسم سنتی چهارشنبه انتها سال، طرح نظارت بر واحدهای صنفی و دست فروشی ها توسط ماموران کلانتری ها و همچنین یگان های تبعه و پلیس های تخصصی کرمانشاه شدت یافت.

وی ادامه داد: به همین دلیل ماموران با انجام بازرسی های دقیق طی 20 روز اخیر پیروز به کشف بیش از 400 هزار عدد انواع مواد محترقه دست ساز و غیرمجاز به همراه 54 کیلوگرم مواد پیش ساز مانند اکلیل سرنج شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه نمود: به همین دلیل بیش از 10 نفر از عوامل تهیه مواد محترقه و منفجره غیرمجاز که در سطح وسیع اقدام به توزیع آنها می کردند نیز دستگیر شدند.

سردار جاویدان گفت: در همان روزهای نخستین اجرای طرح جمع آوری مواد محترقه غیرمجاز متاسفانه نوجوانی اهل شهرستان جوانرود حین ساخت مواد منفجره برای مراسم چهارشنبه انتها سال به علت انفجار انگشتان یک دست خود را از دست داد و دست دیگرش هم به شدت آسیب دید.

وی گفت: انتظاری که از والدین می رود تشدید نظارت بر فرزندان خود برای حضور در مراسم چهارشنبه انتها سال است تا آنها به واسطه شور نوجوانی اسیر لحظه ای لذت زودگذر و آسیب های جدی نشوند.

رییس پلیس استان کرمانشاه در عین حال از برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشکنان مراسم سنتی چهارشنبه انتها سال اطلاع داد و گفت: متاسفانه بعضی افراد به بهانه شادی و برپایی جشن باعث هرج و مرج و بی نظمی شده و برای خانواده ها و مردم ایجاد مزاحمت می نمایند.

سردار جاویدان تاکید نمود: پلیس قاطعانه با این افراد برخورد و علاوه بر دستگیری و بازداشت آنها تا انتها تعطیلات نوروزی، خودروی افراد مزاحم را نیز توقیف و در پارکینگ نگه خواهد داشت.

وی در انتها توصیه کرد که مراسم چهارشنبه انتها سال به صورت کوچه محور برگزار تا هم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری و هم آسیبی به شهروندان وارد نشود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از 400 هزار عدد مواد محترقه در کرمانشاه کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 400 هزار عدد مواد محترقه در کرمانشاه کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید