جذب نیرو در وزارت بهداشت و یک بانک

به گزارش وبلاگ بهسایا، وزارت بهداشت درباره جذب 100 هزار نفر نیرو و نحوه امتیازبندی پرسنل بهداشت و درمانی فعال در بحران کرونا توضیح داد. همچنین بانک شهر به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت - تحویلدار) نیرو جذب می کند.

جذب نیرو در وزارت بهداشت و یک بانک

سیف الله مرادی در گفتگو با ایسنا، گفت: مجوز استخدام وزارت بهداشت در سال 1399 به تعداد 40 هزار نفر بوده که تعداد 3 هزار مجوز در مردادماه همان سال از بین افراد حدنصاب دار آزمون سال 1398 استفاده شد.

مابقی مجوزها نیز از طریق آزمون استخدامی 24 بهمن ماه 1399 استفاده شد.

استخدام 100 هزار نیرو در وزارت بهداشت

وی درباره درخواست مجوز 100 هزار نیرو برای وزارت بهداشت در سال جاری نیز گفت: برای 100 هزار مجوز مطرح شده، معاونت توسعه در حال پیگیری از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور است.

مرادی درباره نحوه جذب نیروهای بهداشتی و درمانی شرکتی که در عرصه کرونا نقش آفرینی کرده اند و قرار بود برای استخدام آنها امتیازاتی در نظر گرفته شود، گفت: یکی از امتیازاتی که برای پرسنل بهداشتی و درمانی شرکتی که در کرونا نقش آفرینی کردند، امتیازاتی در خصوص سابقه خدمت شان است.

به طوری که به ازاء سنوات خدمت دولتی، از شرط سنی آنها کسر می شود.

وی اضافه کرد: همچنین خدمت در بخش کرونا نیز امتیازبندی شده است؛ به این صورت که به ازاء هر ماه خدمت در بخش کرونا دو امتیاز تا حداکثر 20 امتیاز علاوه بر کل امتیازات کسب شده از سوی فرد، در نظر گرفته می شود.

جزئیات استخدام در بانک شهر

همچنین روابط عمومی بانک شهر طی اطلاعیه ای از جذب نیروی انسانی در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت - تحویلدار) خبر داد.

تقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و اعلام پذیرفتگان چند برابر ظرفیت، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری، در نهایت تعداد 130 نفر با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت مشخص و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می کند.

افرادی که در آزمون کتبی موفقیت لازم را کسب کنند، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد.

بدیهی است صرفا موفقیت در آزمون کتبی حقی برای داوطلب جهت استخدام در بانک ایجاد نخواهند کرد و پس از تکمیل تمامی مراحل شامل مصاحبه های تخصصی، رفتاری، ارزیابی شایستگی ها و نتایج استعلامات، برابر ضوابط داخلی بانک نفرات حائز شرایط با لحاظ تعداد مورد نیاز شناسایی و دعوت خواهند شد.

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بانک شهر برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط می توانند به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

منبع: تجارت نیوز

به "جذب نیرو در وزارت بهداشت و یک بانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب نیرو در وزارت بهداشت و یک بانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید