بنیامین احمد با طراحی توکن نهنگ عجیب به این عایدی دست یافته است

به گزارش وبلاگ بهسایا به نقل از نیویورک پست بنیامین احمد 12 ساله، نوجوانی ساکن لندن است که با ایجاد NFT، حدود یک میلیون دلار عایدی کسب نموده است.

بنیامین احمد با طراحی توکن نهنگ عجیب به این عایدی دست یافته است

بنیامین احمد، دانش آموز کلاس هشتم با مهارت در ارائه تصاویر اصلی معروف به NFT، مهارت خود را به یک کیف پول رمزنگاری بزرگ به ارزش حدود 1 میلیون دلار تبدیل نموده است و مهمتر از همه این که، او این کار را در کمتر از یک سال انجام داد.

مجموعه امضای او از تصاویر 3350 پیکسلی شامل نهنگ هایی است که کلاه بیسبال بر سر یا عرق گیر بر تن دارند، پیپ می کشند یا با زمینه های رنگارنگ متنوع دیده می شوند.

این NFT ها (مخفف توکن های غیرقابل تعویض) آواتار های کارتونی و دارای حق چاپ دیجیتالی هستند که در میان مجموعه بیت کوین و متاورس تقاضای زیادی دارند. بعضی از نهنگ های عجیب و غریب احمد به قیمت 20000 دلار فروش رفته است.

احمد به نیویورک پست گفت: من تصمیم گرفتم نهنگ را انتخاب کنم، زیرا کسی که 1000 بیت کوین دارد، نهنگ نامیده می گردد.

او زمانی در خصوص NFT ها یاد گرفت که یکی از دوستان پدرش که برنامه نویس بورس لندن است، یک تصویر Rare Pepe را به قیمت 27000 دلار خرید.

احمد گفت: در آن موقع خیلی گران به نظر می رسید، اما دوست پدرم فقط چند ماه بعد NFT خود را به قیمت نیم میلیون دلار فروخت، من مجذوب شدم که کسی حاضر است این مبلغ را برای یک jpeg بپردازد!

احمد که اصول اولیه کدنویسی را در پنج سالگی یاد گرفت و نهنگ های عجیب را در ژوئن 2021 منتشر کرد.

او اکنون یک سلبریتی در دنیا NFT است و در مجموعه های دیگر با طراحانی که برای مارول و دیزنی کار نموده اند، همکاری می نماید.

منبع: خبرکانادا

به "بنیامین احمد با طراحی توکن نهنگ عجیب به این عایدی دست یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیامین احمد با طراحی توکن نهنگ عجیب به این عایدی دست یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید