افزایش حقوق بازنشستگان خرداد اعمال می گردد؟

به گزارش وبلاگ بهسایا، واریز حقوق بازنشستگان همزمان با حقوق خرداد ماه قطعی است؟

افزایش حقوق بازنشستگان خرداد اعمال می گردد؟

حجت الله عبدالملکی در مصاحبه با مهر، گفت: این افزایش حقوق بعد از تصویب اطلاع رسانی شده و همزمان با حقوق خردادماه به حساب بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص افراد جامانده و مستحق دریافت یارانه توضیح داد: افراد جا مانده از سال های گذشته که یارانه ای به آنها پرداخت نمی شد، با مراجعه به وب سایت سازمان هدفمندی یارانه ها می توانند ثبت نام خود را انجام داده و در صورت تأیید نهایی یارانه اردیبهشت و خرداد را دریافت نمایند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروهی از خانوارها نیز که قبلاً یارانه دریافت می کردند و در این مرحله جز دهک دهم محسوب شده اند، با دستور رئیس جمهور به مدت یک ماه پرداختی یارانه آنها صورت گرفته تا بعد از آنالیز امکان برداشت فراهم آید.

عبدالملکی اضافه نمود: یک ماه فرصت آنالیز و اعلام نتایج را به ما داده اند تا بعد از آنالیز نهایی و اعلام شرایط افراد معترض، امکان برداشت مبلغ اردیبهشت به این افراد داده خواهد شد.

وی از تکمیل طرح دامداری مصوب با همراهی شستا و سایر پروژه های مالی و اشتغال آفرین اطلاع داد و اضافه نمود: با تأمین زمین قرار شد یک هزار واحد مسکن کارگری نیز در این استان احداث گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "افزایش حقوق بازنشستگان خرداد اعمال می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق بازنشستگان خرداد اعمال می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید