اختصاص 600 میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سفر هیات دولت

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر جهاد کشاورزی در نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت به استان البرز از اختصاص 600 میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سفر هیئت دولت به این استان خبر داد.

اختصاص 600 میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سفر هیات دولت

به گزارش سرویس اقتصادی وبلاگ بهسایا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد در نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت به استان البرز، در بازدید از گلخانه دهکده سلامت در اراضی روستای شیخ حسن شهرستان نظرآباد، گفت: قطب کشاورزی استان البرز شهرستان نظرآباد است، این شهرستان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گلخانه ای دارد و در تلاش هستیم تا از این ظرفیت ها حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط منابع آبی در این شهرستان تقویت شهرک های گلخانه ای و توسعه این صنعت فوق العاده برای ما حائز اهمیت است.

ساداتی نژاد با اشاره به نظر رئیس جمهور که در سفر استانی به استان البرز 600 میلیارد تومان در بخش های مختلف حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در نظر گرفته شده است، شرح داد: تلاش می کنیم در شورای اداری امشب با دستور رئیس جمهور این موضوع تصویب شود، چرا که می تواند سبب اتفاق بسیار خوب در کشاورزی و تحول منطقه باشد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر ظرفیت فوق العاده استان البرز در حوزه دانش بنیان بودن، یادآور شد: شرکت های دانش بنیان کشاورزی و بسیاری از مراکز تحقیقاتی کشاورزی در این استان مستقر هستند که امیدواریم با توجه به اینکه امسال سال تولید دانش بنیان است در این زمینه اتفاق بسیار خوبی به خصوص در زمینه پارک های علم و فناوری در حوزه کشاورزی بیفتد.

وی یادآور شد: مطالبه کشاورزان نظرآباد در خصوص تغییر کشاورزی سنتی به صنعتی و مشکل چاه آب را در شورای اداری این شهرستان مطرح خواهد کرد زیرا متولی حوزه منابع آب وزارت نیرو است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اختصاص 600 میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سفر هیات دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 600 میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سفر هیات دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید