اعلام جزییات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401

به گزارش وبلاگ بهسایا، رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 تأکید کرد: مغایرت معدل اظهارشده به وسیله داوطلب با معدل مندرج در مدرک کارشناسی موجب لغو قبولی در کدرشته قبولی داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد می گردد؛ بنابراین داوطلبان باید در این مورد دقت کامل داشته باشند.

اعلام جزییات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401

به گزارش ایرنا، عبدالرسول پورعباس با اشاره به رقابت بیش از 647 هزار داوطلب در 137 کد رشته امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401، گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در 186 شهرستان و 386 حوزه اصلی اندیشیده شده است.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه در مجموع 647 هزار و 209 داوطلب (با احتساب علاقه مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال جاری هستند، گفت: از این تعداد 339 هزار و 906 نفر داوطلب زن و 307 هزار و 303 داوطلب مرد هستند.

پورعباس اظهار داشت: متقاضیان ضروری است از روز دوشنبه تا سه شنبه 26 و 27 اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون و ویرایش اطلاعات ثبت نامی (در صورت لزوم) اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه 20 درصد معدل مقطع کارشناسی به صورت تراز در نمره کل داوطلب اعمال می گردد و میانگین معدل مقطع کارشناسی ناپیوسته و معدل مقطع کاردانی به صورت تراز شده اعمال خواهد شد، ضروری است داوطلبان دقت نمایند در صورتی که مغایرتی در معدل درج شده بر روی کارت ورود به جلسه مشاهده کردند بلافاصله در سایت سازمان سنجش اقدام به ویرایش معدل نمایند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: داوطلبان ضروری است برای کسب اطلاعات لازم در مورد نحوه چاپ و ویرایش اطلاعات به اطلاعیه اعلام تاریخ چاپ کارت ورود به جلسه، محل برطرف نقص آن و شهر محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 که متعاقباً به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می گردد، مراجعه نمایند.

منبع: فرارو

به "اعلام جزییات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزییات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید