پرداخت 340 میلیارد ریال تسهیلات به دامداران آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ بهسایا، رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از پرداخت 340 میلیارد ریال تسهیلات به دامداران استان اطلاع داد.

پرداخت 340 میلیارد ریال تسهیلات به دامداران آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ بهسایا از تبریز، فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: 340 میلیارد ریال تسهیلات مقرون به صرفه قیمت در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی به دامداران روستایی و عشایری استان پرداخت می گردد.

فتحی اظهار کرد: این کارتها با اعتبار 100، 200 و 500 میلیون ریالی برای تهیه نهاده های دامی در سه ماهه زمستان در اختیار دامداران قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات این کارت ها 500 میلیون ریال بوده و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی و معرفی جهادکشاورزی آذربایجان شرقی قابل صدور است، اضافه کرد: این تسهیلات یک ساله و با سود 11 درصد است و استفاده از تسهیلات فقط در پایانه های فروش کارگزاران واحد های خوراک دام، تعاونی های شهرستانی، شرکت های پشتیبانی امور دام و مراکز فروش نهاده های دامی مجاز مقدور می باشد.

رئیس جهادکشاورزی استان با بیان اینکه این کارت تنها برای تهیه بخشی از نهاده مورد احتیاج دامداران است و مابقی آن همچنان به وسیله سامانه های توزیع نهاده های خوراک دام مانند بازارگاه در اختیار آنان قرار می گیرد، ادامه داد: البته اعتبار زمانی استفاده از این کارت نامحدود است، اما آن چه هدف وزارت جهاد کشاورزی بوده، یاری به دامداران برای تهیه نهاده های دامی در فصل زمستان است.

وی با بیان اینکه دامداران به وسیله جهاد کشاوری استان و شهرستان ها شناسایی شده و کددار هستند و به وسیله سازمان به بانک کشاورزی معرفی خواهند شد تا دامدار کارت را تهیه نمایند، گفت: دامداران با استفاده از این کارت اعتباری فقط می توانند نهاده های دامی تهیه نمایند و اقساط آن را به صورت 6 ماهه و یک ساله پرداخت نمایند.

فتحی با بیان اینکه دامداران با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان خود جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شوند، اضافه کرد: این که کدام دامدار از چه مقدار تسهیلات می تواند استفاده کند بستگی به تعداد دام های وی دارد که این موضوع به وسیله جهاد کشاورزی تصویب و به بانک کشاورزی اعلام می گردد.

ک

وبلاگ بهسایا آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت 340 میلیارد ریال تسهیلات به دامداران آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 340 میلیارد ریال تسهیلات به دامداران آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید