ویدئو، نگاهی به توانمندی شرکت های دانش بنیان وخلاق درحوزه تجهیزات توانبخشی

به گزارش وبلاگ بهسایا، ورود شرکت های دانش بنیان و خلاق به حوزه نوآوری های اجتماعی و توانبخشی موجب ایجاد تحولی بزرگ در این زمینه شده است.در این ویدئو به معرفی برخی از دستاوردهای توانبخشی دانش بنیان که درنمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران ساخت(iHIT) به نمایش درآمده است می پردازیم.

ویدئو، نگاهی به توانمندی شرکت های دانش بنیان وخلاق درحوزه تجهیزات توانبخشی

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ بهسایا، چند روز پیش بود که 30 شرکت دانش بنیان دستاوردهای حوزه نوآوری های اجتماعی و توانبخشی خود را در نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران ساخت(iHIT) به نمایش گذاشتند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم گفت: نوآوری حلقه مفقوده حوزه تجهیزات توانبخشی است و باید نیروی انسانی دارای توان و دانش علمی و تخصصی به این حوزه تزریق شود. توانبخشی عرصه ای است که بازار بزرگی دارد و اگر این بازار در اختیار شرکت های دانش بنیان و خلاق قرار گیرد؛ ارزش آفرین و کاربردی خواهد شد.

رییس بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه در این 8 سال زیست بومی از شرکت های دانش بنیان و خلاق شکل گرفته است که در دل خود زایش دارد، گفت: این زیست بوم فرصتی شد برای پاسخ دادن به نیازهای کشور در روزهای تحریم. ما برای شروع کار و توجیه سازمان های دولتی برای تزریق نوآوری در آنها با مسائل زیادی داشتیم. اگر چه در ابتدای کار با مقاومت آنها روبرو شدیم، اما در نهایت برنده این مسابقه شرکت های دانش بنیان و خلاق شدند.

به اعتقاد ستاری، حوزه توانبخشی در کشور مغفول مانده است و تجهیزات این حوزه بیمه ندارند و مصرف کنندگان آن با مسائل و چالش های جدی روبرو هستند.

در ادامه ویدئویی از توانمندی شرکت های دانش بنیان وخلاق درارائه تجهیزات توانبخشی و صحبت های سورنا ستاری را در این خصوص مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری فارس

به "ویدئو، نگاهی به توانمندی شرکت های دانش بنیان وخلاق درحوزه تجهیزات توانبخشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، نگاهی به توانمندی شرکت های دانش بنیان وخلاق درحوزه تجهیزات توانبخشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید