مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا پایان تیر تمدیدشد

به گزارش وبلاگ بهسایا، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان باید در سامانه ارزیابی انجام گردد، گفت:مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا خاتمه تیر تمدیدشد.

مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا پایان تیر تمدیدشد

شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ بهسایا با بیان اینکه دفاتر پیشخوان باید اطلاعات خود را تا پایان تیرماه در سامانه ارزیابی ثبت نمایند، گفت: سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در آغاز کار بر اساس اطلاعاتی که دفاتر در آن ثبت می نمایند امتیاز و رتبه هریک از دفاتر را تعیین می نماید که در این رابطه باید بگویم مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی به مدت یک ماه دیگر تا پایان تیر تمدید شده است.

عدم ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان رتبه آنها راکاهش می دهد

وی اضافه نمود: اگر دفاتر اطلاعات خود را در سامانه وارد ننمایند به عنوان دفاتری که رتبه آنها 3 است معرفی می شوند و تا 6 ماه آینده که ارزیابی دوم انجام خواهد شد باید منتظر بمانند تا اطلاعات خود را تصحیح نمایند البته احتمال تمدید طرح ارزیابی دفاتر پیشخوان وجود دارد.

کشور دارای 6936 دفتر پیشخوان شهری و922 دفتر روستایی است

وی اضافه نمود: در حال حاضر ما در سراسر کشور دارای 6936 دفتر پیشخوان شهری و922 دفتر روستایی هستیم که همه آنها خوشبختانه دارای استانداردهای مورد احتیاج هستند. به طوری که سنجه های نظارت ارزیابی تبدیل شده و توسط کمیسیون وزارت ارتباطات برای این دفاتر ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا پایان تیر تمدیدشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا پایان تیر تمدیدشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید