معرفی هتل ملیا ویئنا در وین

به گزارش وبلاگ بهسایا، معرفی هتل ملیا ویئنا (Melia Vienna hotel)

شهر وین، مرکز و بزرگ ترین شهر اتریش است که بافت مرکزی آن در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است. وین یکی از زیباترین و قدیمی ترین شهر های اروپایی است که از نظر تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است و افراد زیادی را شیفته خودش نموده است. معماری های تاریخی، آثار هنرمندان بزرگ و بافت قدیمی و زیبای شهر وین، تجربه ای فراموش نشدنی از سفر به این شهر برایتان می سازند. با این همه، تعجبی ندارد که وین، یکی از شهر های گران اروپا به شمار می آید. اگر قصد سفر به شهر دیدنی وین را دارید، با خبرنگاران همراه باشید تا با هتل ملیا ویئنا در وین آشنا شوید.

معرفی هتل ملیا ویئنا در وین

معرفی هتل ملیا ویئنا

هتل 5 ستاره هتل ملیا ویئنا، هتلی لوکس و مدرن است که از برترین هتل های شهر وین به شمار می آید. این هتل در فاصله 16 کیلومتری فرودگاه بین المللی وین قرار گرفته است. هتل ملیا ویئنا با نزدیک ترین ایستگاه مترو تنها 2 کیلومتر فاصله دارد و در فاصله 5 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. هتل ملیا ویئنا بعلاوه دسترسی خوبی به جاذبه های شهر وین از جمله موزه فروید، کلیسای سنت استفان و موزه آلبرتینا دارد.

فضای داخلی هتل

هتل ملیا ویئنا، طراحی مدرن و منحصر به فردی را در دل شهر تاریخی وین به شما عرضه می نماید. یکی از نقاط قوت طراحی فضا در هتل ملیا ویئنا، استفاده از پنجره های سراسری در اتاق ها و فضای رستوران است که منظره منحصر به فردی از شهر وین را در مقابل چشمانتان قرار می دهد. در طراحی این هتل، رنگ سفید و طوسی به زیبایی تمام خودنمایی می نمایند که باعث ایجاد حس فضای کاملا مدرن در آن شده است.

اتاق های هتل

هتل 18 طبقه ملیا ویئنا در مجموع 253 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: حمام، تلفن، کمد، سشوار، میز کار، تلویزیون کابلی، خدمات داخل اتاق، اتو و میز اتو، قهوه ساز و چای ساز، اتاق های عایق صدا و میز توالت می گردد. بعلاوه تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل شامل اتاق ملیا 28 متری، اتاق لِوِل 28 متری، اتاق کامفورت 28 متری، اتاق پریمیوم 34 متری، اتاق پریمیوم دابل 45 متری، اتاق خانواده 45 متری، سوییت جونیور 45 متری، سوییت سنیور 89 متری و سوییت پرزیدنشال 214 متری می گردد.

غذای هتل

رستوران 57 در هتل ملیا ویئنا، یکی از با کیفیت ترین رستوران های سطح شهر است که برای وعده های نهار و شام پذیرای شما است. این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 10 شب باز است. در این رستوران 57 نوع غذای بین المللی سرو می گردد. بعلاوه برای صرف صبحانه می توانید به رستوران فلو بروید. در این رستوران بعلاوه می توانید ناهار، شام و عصرانه میل کنید.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات و خدمات هتل ملیا ویئنا شامل تراس فضای باز، باشگاه، اجاره دوچرخه، ترانسفر فرودگاهی، خودپرداز، تبدیل ارز، خشکشویی، فکس و فتوکپی، سالن اجتماعات، پارکینگ رایگان، خدمات مخصوص معلولین و خدمات پرستاری کودک می گردد.

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل ملیا ویئنا در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ملیا ویئنا در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید