هتل 3ستاره بلا ویستا اکسپرس در شهر لنکاوی

به گزارش وبلاگ بهسایا، این هتل مناسب کسانی است که با تهیه بلیط هواپیما برای سفر تفریحی یا کاری به شهر لنکاوی سفر می نمایند.

هتل 3ستاره بلا ویستا اکسپرس در شهر لنکاوی

یکی از دلایل محبوبیت هتل بلا ویستا نزدیکی آن به فرودگاه لنکاوی است که رفت و آمد را آسان نموده است، اما باز هم با این وجود شاتل فرودگاهی رایگان در این هتل دایر است.

همچنین نزدیکی این هتل به ساحل پنتای سنانگ یکی دیگر از دلایل محبوبیت هتل به شمار می رود که حدودا 10 دقیقه فاصله دارد.

هتل Bella Vista Express Hotel لنکاوی همیشه مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته و سالانه مسافران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند.

از هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی تا مرکز شهر تنها 30 دقیقه پیاده روی خواهید داشت. از امکانات مشهور هتل بلا ویستا می توان به وجود دو استخر روباز، اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق های غیر سیگاری و چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق اشاره نمود.

امکانات کلی هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

در تمام قسمت های هتل می توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین قسمت پذیرش 24 ساعته همراه با محلی برای نگهداری چمدان، تبدیل ارز، میز تور دایر است. اگر به منظور سفر کاری به لنکاوی سفر می کنید، جای نگرانی نیست، زیرا به عنوان یکی از بهترین هتل ها برای اقامت همینجاست که شامل اتاق جلسه و کنفرانس است.

خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه اضافی انجام می گیرد. پرسنل هتل به زبان های مالایی و انگلیسی صحبت می نمایند. در هنگام اقامت در هتل بلا ویستا اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. همچنین قسمتی از هتل نیز برای پارکینگ اختصاص داده شده است و برای دسترسی به طبقات این هتل می توانید از آسانسور بهره ببرید. برای افراد با معلولیت جسمانی نیز در هتل بلا ویستا امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

رستوران های هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

در هتل بلا ویستا رستورانی به نام Wing Restaurant وجود دارد که غذاهای آسیایی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای و منویی سرو می نمایند.

اتاق های هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

اتاق های هتل بلا ویستا عبارتند از اتاق دوبل دولوکس و اتاق دوبل و توئین استاندارد.

امکانات اتاق های هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

تمامی اتاق های هتل بلا ویستا اکسپرس چشم اندازی رو به استخر و شهر دارند و در همه اتاق های این هتل گاوصندوق، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، تلفن، کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، میز کار، بالکن قرار داده اند. در یخچال های موجود نیز می توانید به میوه، بطری های آب معدنی دسترسی داشته باشید که با هزینه اضافی همراه است.

اتاق های هتل بلا ویستا دارای تهویه مطبوعی است و همه روزه نظافت به صورت رایگان انجام می گیرد. سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز در اتاق ها دایر است و طراحی شان به گونه ای است که برایتان اقامتی دلنشین ایجاد می نمایند. حمام های اختصاصی در همه اتاق ها شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی، حوله، لوازم بهداشتی و آرایشی و سشوار هستند. اتاق های هتل بلا ویستا به دود حساس بوده و در صورت استعمال سیگار آژیر خطر به صدا در می آید که بر همین اساس محوطه هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است.

امکانات تفریحی هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

در فضای بیرونی هتل می توانید به امکانات باربیکیو دسترسی داشته باشید. دو استخر روباز در هتل بلا ویستا در تمام ایام سال بدون هزینه فعالیت دارد؛ استخر اول برای همه رده های سنی مناسب بوده و حوله و جایگاه های آفتاب گیری در اطراف این استخر قرار داده شده است. استخر دوم نیز برای بچه ها مناسب بوده و در تمام طول سال دایر است. از لحاظ سلامتی می توان به وجود حمام عمومی، مرکز اسپا، جایگاه های آفتاب گیری در این هتل وجود دارند.

فاصله هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل بلا ویستا اکسپرس تا موزه لنکاوی: 10.5 کیلومتر

فاصله هتل بلا ویستا اکسپرس تا تله کابین لنکاوی: 10.8 کیلومتر

فاصله هتل بلا ویستا اکسپرس تا موزه سه بعدی هنر لنکاوی: 10.8 کیلومتر

فاصله هتل بلا ویستا اکسپرس تا پل هوایی لنکاوی: 11.3 کیلومتر

فاصله هتل بلا ویستا اکسپرس تا دنیای زیر آب لنکاوی: 11.4 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل 3ستاره بلا ویستا اکسپرس در شهر لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3ستاره بلا ویستا اکسپرس در شهر لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید