لواندوفسکی: 2020 یک سال خاص برای من بود

به گزارش وبلاگ بهسایا، ستاره لهستانی بایرن مونیخ از 2020 به عنوان یک سال خاص و فراموش نشدنی برای خود یاد کرد.

لواندوفسکی: 2020 یک سال خاص برای من بود

به گزارش وبلاگ بهسایا و به نقل از البیان، روبرت لواندوفسکی برای دریافت جایزه گلوب ساکر راهی امارات شد. او از نگاه گلوب ساکر با پشت سر گذاشتن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن جهان را در سال 2020 به دست آورد.

لواندوفسکی گفت: سال 2020 برای من یک سال بسیار خاص بود. در سال جاری همه جام ها را به دست آوردیم و این نشان می دهد که ما یک تیم بزرگ هستیم. من به چند بازی نیاز داشتم تا به غیبت تماشاگران عادت کنم. امیدوارم در سال جاری شاهد بازگشت هواداران به سکوها باشیم.

او ادامه داد: در فصل جاری چالش های زیادی داریم. در اوج ماندن سخت است. امیدوارم که موفقیت خود در فصل قبل را تکرار کنیم و در فصل جاری هم جام های زیادی به دست آوریم. بعد از آنکه به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شدم به صراحت گفتم افتخار می کنم که در عصر مسی و رونالدو به این جایزه دست پیدا کردم. من همواره تلاش می کنم بهترین باشم. بسیار خوشحالم که در یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کنم.

لواندوفسکی اضافه کرد: انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان افتخار بزرگی برای من بود. چهار، پنج روز فرصت دارم که استراحت کنم و بدون فشار بازی ها در کنار خانواده ام باشم. کسب جایزه گلوب ساکر برای من مایه افتخار است. امیدوارم که الگوی خوبی برای بچه ها کشورم باشم.

لواندوفسکی در سرانجام ابراز امیدواری کرد که با تیم ملی فوتبال لهستان حضور در جام جهانی 2022 را تجربه کند. او گفت: به تیم کنونی افتخار می کنم. امیدوارم که در جام ملت های اروپا نتایج خوبی کسب کنیم و به جام جهانی هم صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لواندوفسکی: 2020 یک سال خاص برای من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی: 2020 یک سال خاص برای من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید