ضرر 5 میلیون پوندی رونالدو از ناکامی یونایتد

به گزارش وبلاگ بهسایا، نتایج منفی تیم فوتبال منچستریونایتد باعث ضرر و زیان اقتصادی ستاره پرتغالی این تیم شده است.

ضرر 5 میلیون پوندی رونالدو از ناکامی یونایتد

کریستیانو رونالدو در تابستان 2021 با قراردادی 2 ساله از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، این قرارداد با توافق 2 طرف می تواند یک سال دیگر تمدید گردد.

روزنامه میرر در گزارشی بیان کرد که رونالدو در صورت ادامه شکست های منچستریونایتد در این فصل، نزدیک به 5 میلیون پوند از دست خواهد داد. ناکامی یونایتدی ها به پنج سال بدون جام خلاصه نمی گردد و این تیم شاید لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز از دست بدهد.

بیشتر بخوانید

  • رونالدو بازیکن ماه منچستریونایتد شد

قرار بود رونالدو در صورت قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا 2.5 میلیون پوند دریافت کند و با توجه به رده بندی این تیم در لیگ برتر، مبلغی دیگر از 2.5 تا 5 میلیون پوند دریافت کند، اما به شرطی که شاگردان رانگنیک در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس قرار بگیرند.

منچستریونایتد به وسیله اتلتیکومادرید از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و با جام اتحادیه فوتبال انگلیس خداحافظی کرد. شیاطین سرخ در حال حاضر با 4 امتیاز کمتر از آرسنال که یک بازی عقب افتاده دارد، در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

با این حال رونالدو می تواند پاداش قابل توجهی را با قرار گرفتن در جایگاه برترین گلزن یونایتد در این فصل کسب کند. او در حال حاضر 18 گل به ثمر رسانده و برترین گلزن این تیم به شمار میرود.

رونالدو در حال حاضر آماده است تا به تیم ملی کشورش یاری کند که با پیروزی برابر مقدونیه شمالی به جام جهانی 2022 قطر صعود کند.

وبلاگ بهسایا ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ضرر 5 میلیون پوندی رونالدو از ناکامی یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر 5 میلیون پوندی رونالدو از ناکامی یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید