علت عصبانیت آرژانتینی ها بعد از بازی ، استارت درگیری با حرف های سرمربی هلند

به گزارش وبلاگ بهسایا، به نظر می رسد مصاحبه قبل از بازی لوئیس فن خال علت اصلی آرژانتینی ها از او و به طورکلی هلندی ها بوده است.

علت عصبانیت آرژانتینی ها بعد از بازی ، استارت درگیری با حرف های سرمربی هلند

به گزارش وبلاگ بهسایا، آلبی سلسته پس از تساوی 2-2 در 120 دقیقه، هلند را در ضربات پنالتی شکست داد و به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی صعود کرد.

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند پیش از بازی گفته بود که اگر کار به ضربات پنالتی کشیده گردد آن ها شانس بیشتری برای پیروزی خواهند داشت. چنین اظهارنظری باعث شده بود که بعد از بازی لیونل مسی و البته امیلیانو مارتینز خشم زیادی نسبت به حرف داشته باشند و جنجال بزرگی را ببینیم.

بعلاوه سرمربی هلند در پی انتقام گیری شخصی خود از آرژانتین بود و لیونل مسی، اسطوره آلبی سلسته را نیز هدف قرار داد. او گفته بود: او بازیکنی است که می تواند در بازی انفرادی مشخص کننده باشد. در نیمه نهایی که در سال 2014 مقابل آرژانتین بازی کردیم، او هیچ لمس توپی نداشت و در ضربات پنالتی شکست خوردیم. حالا ما می خواهیم انتقام خود را بگیریم. فقط یک نسخه از مسی وجود دارد و ما باید به عنوان تیم مقابل مسی و ده بازیکن دیگر بازی کنیم.

اگر بازی به پنالتی برود، فکر می کنم شاید الان رجحان داشته باشیم.

در نهایت امیلیانو مارتینز دو ضربه را مهار کرد و قهرمان بزرگ تیم ملی آرژانتین در راهیابی تاریخی به نیمه نهایی شد.

این بخشی از علت عصبانیت لیونل مسی و به طور کلی آرژانتینی ها از هلندی ها بود. وگورست، ستاره تیم ملی هلند نیز بعد از بازی درگیری نسبتاً جدیدی با آرژانتینی ها پیدا نموده بود تا جایی که لیونل مسی مجبور شد از عبارت به چی نگاه می کنی احمق؟ خطاب به او استفاده کند.

  • یک احتمال خطرناک برای آرژانتین | زبان سرخ مسی کار دستش می دهد؟
منبع: همشهری آنلاین

به "علت عصبانیت آرژانتینی ها بعد از بازی ، استارت درگیری با حرف های سرمربی هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عصبانیت آرژانتینی ها بعد از بازی ، استارت درگیری با حرف های سرمربی هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید