خبرنگاران برخورد با تورهای گردشگری غیر مجاز در خراسان رضوی شروع شد

به گزارش وبلاگ بهسایا، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از شروع اجرای طرح برخورد با تورهای غیر مجاز گردشگری و طبیعت گردی در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران برخورد با تورهای گردشگری غیر مجاز در خراسان رضوی شروع شد

ابوالفضل مکرمی فر روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار وبلاگ بهسایا اضافه نمود: با پیگیری های مستمر در مورد جلوگیری از فعالیت گروههای غیرمجاز که بیشتر در قالب تورهای طبیعت گردی فعالیت می نمایند خوشبختانه با موافقت دادستانی تیمی متشکل از ماموران نیروی انتظامی و به ویژه پلیس امنیت اخلاقی، نماینده معین شده از جانب اداره کل گردشگری استان و نماینده هیات کوهنوردی در هفته گذشته در محل این اداره کل تشکیل و پس از برگزاری دو جلسه در محل پلیس امنیت اخلاقی تصمیم برخورد قاطع با متخلفان و سرگروههای تورهای غیر مجاز اتخاذ شد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم اتخاذ شده، طی چند روز گذشته این تیم در محل سوار شدن دو گروه از تورهای غیرمجاز حضور یافت و پس از آنالیز مدارک مربوطه از حرکت هر دو گروه جلوگیری شد و برنامه سفر آنان که شامل حرکت دو دستگاه اتوبوس در راستا دره شمخال بود ابطال و مسوول آنها توسط پلیس امنیت اخلاقی برای تشکیل پرونده و اعزام به دادستانی بازداشت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اضافه نمود: همچنین این تیم طی چند روز گذشته با حضور در محل تجمع و سوار شدن این گروه ها هفت دستگاه اتوبوس و دو دستگاه مینی بوس را در راستاهای مختلف متوقف کرد.

مکرمی فر اضافه نمود: پس از آنالیز مدارک، مسافران این تورها از اتوبوس ها و مینی بوس ها پیاده و تورها باطل اعلام شدند و سپس افراد برگزارنماینده این تورها که در قالب تورهای گردشگری و کوهنوردی فعالیت می کردند نیز برای تشکیل پرونده و اعزام به دادستانی استان به محل یگان پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند.

وی افزود: از این پس با عزمی که در دستگاه های متولی وجود دارد این طرح به صورت مستمر و به ویژه در روزهای پایانی هفته تا ساماندهی کامل ادامه خواهد یافت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برخورد با تورهای گردشگری غیر مجاز در خراسان رضوی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد با تورهای گردشگری غیر مجاز در خراسان رضوی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید