جزییات پرواز های جام جهانی قطر

به گزارش وبلاگ بهسایا، رییس سازمان هواپیمایی جزییات پرواز های مسافری و باری به مقصد دوحه را در ایام برگزاری جام جهانی 2022 بیان کرد و گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده به نظر می رسد این پرواز ها از اوایل آبان ماه سال جاری شروع گردد.

جزییات پرواز های جام جهانی قطر

به گزارش ایسنا، محمد محمدی بخش اظهار کرد: بر اساس توافقات اجرا شده مقرر شد تا به صورت هفتگی 72 پرواز به صورت رفت و برگشت بین ایران و قطر انجام گردد که البته پرواز های فوق العاده بسته به بودن تقاضا، بدون محدودیت قابل افزایش است.

وی اضافه نمود: در مذاکرات صورت گرفته، پرواز های باری بدون محدودیت می تواند برقرار باشد و از آنجا که این توافقات در جام جهانی برای 60 روز پیش بینی شده است، به نظر می رسد از اوایل آبان ماه سال جاری پرواز های جام جهانی قطر شروع گردد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: برای مدیریت هزینه و قیمت بلیت پرواز های جام جهانی، مقرر شد تا عمده این پرواز ها ابتدا به کیش بیایند و سپس به مقصد دوحه حرکت نمایند، البته فرودگاه های مشهد، شیراز، اصفهان، تهران و کیش همه می توانند پرواز های مستقیمی هم به دوحه داشته باشند، اما برای مدیریت هزینه پرواز ها درصددیم تا بیشتر آن ها ابتدا به کیش برود که جزو پرواز های داخلی محسوب گردد و سپس از آنجا به قطر پرواز کند.

محمدی بخش با اشاره به اینکه برای پرواز های جام جهانی نرخ مشخصی اعلام خواهد شد تا قیمت ها بیش از حد افزایش نیابد، اظهار کرد: در حال حاضر تنها قطرایرویز و ایران ایر می توانند این پرواز ها را انجام دهند، اما اگر ایرلاینی درخواست برای پرواز به قطر در ایام جام جهانی را داشته باشد، با در نظر گرفتن پروتکل های بین المللی مجوز را صادر خواهیم کرد، اما همه این مسائل بستگی به اندازه استقبال مردم برای شرکت در این رویداد بزرگ ورزشی دارد.

منبع: فرارو

به "جزییات پرواز های جام جهانی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پرواز های جام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید