توانمندسازی شرکت های خلاق و دانش بنیان با 384 بسته آموزشی

به گزارش وبلاگ بهسایا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری در جهت توانمندسازی شرکت های خلاق و دانش بنیان 384 بسته اموزشی ارائه نموده است.

توانمندسازی شرکت های خلاق و دانش بنیان با 384 بسته آموزشی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بهسایا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آموزش به اسم احتیاج پایه یک سازمان یا فعال اقتصادی در حوزه های گوناگون محسوب می گردد. در حوزه های بازرگانی و صادرات هم این موضوع اصلی بوده و یکی از پیش احتیاج های مهم در توسعه توانمندی یک شرکت برای صادراتی شدن و فعالیت اقتصادی بین الملل است.

آگاهی از راستا های ورود به بازار های صادراتی، مباحث مرتبط با حمل و نقل بین الملل، جابجایی اقتصادی و آشنایی با ادبیات تجارت بین الملل احتیاج اساسی فعالان برای ارتباط با سایر تجار و فعالان اقتصادی بین الملل است.

به همین دلیل هم کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی با درک این احتیاج کوشش و حمایت ویژه ای را برای تامین احتیاج آموزشی شرکت های دانش بنیان و مدیران بازرگانی این شرکت ها در نظر گرفته است که می توان به حمایت از بعضی دوره های عمومی و در حال ارائه به وسیله موسسات و سازمان های آموزشی معتبر به صورت بلاعوض اشاره نمود و بعلاوه سایر دوره های تخصصی بنا به تشخیص مجری خدمات یا اعلام احتیاج شرکت های تحت حمایت قابل ارائه است.

حمایت در بخش آموزش شامل 70 درصد هزینه تا سقف معین می گردد. 384 عدد مربوط به تعداد آموزش ها در سال 99 است که به شرکت های دانش بنیان و خلاق ارائه شد.

البته این خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف مانند ماشین آلات، برق و الکترونیک، مواد پیشرفته، فناوری اطلاعات، دارو های پیشرفته، تجهیزات پزشکی، فناوری زیستی و خدمات تجاریسازی صورت گرفت و هر کدام از آن ها سهم متفاوتی را از این خدمات دریافت کردند. به اسم مثال ماشین آلات 33 درصد سهم را به خود اختصاص داد و مواد پیشرفته 15 درصد.

بعلاوه مقررات صادرات و واردات، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی، مدیریت استراتژیک بازاریابی بین المللی، اصول مکاتبات تجاری بین المللی، صفر تا صد صادرات، صادرات را آغاز کنیم و اصول و مبانی بازرگانی بین الملل بعضی از عناوین این دوره های توانمندساز آموزشی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توانمندسازی شرکت های خلاق و دانش بنیان با 384 بسته آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی شرکت های خلاق و دانش بنیان با 384 بسته آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید