تصاحب بازار های جهانی تجهیزات پزشکی در زمینه قلب و عروق

به گزارش وبلاگ بهسایا، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: تجهیزات پزشکی در زمینه قلبی در ایران فراوری می شوند نسبت به نمونه های خارجی مقرون به صرفه تر و بدون افت قیمت هستند.

تصاحب بازار های جهانی تجهیزات پزشکی در زمینه قلب و عروق

حسینی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در گفت وگو با وبلاگ بهسایا، اظهار کرد: شرکت ما فراوریکننده تجهیزات پزشکی است که برای بیماران قلبی مورد استفاده قرار می گیرند و در کوشش هستیم تا این دستگاه ها را کوچک تر و با قابلیت های بیشتر فراوری کنیم.

او اضافه نمود: بیماری های قلبی یکی از شایع ترین نوع بیماری در دنیا به خصوص در ایران است؛ به همین ترتیب فروش تجهیزات پزشکی مربوط به بیماری های قلبی تقاضای زیادی در بازارهای دنیای دارد و ایران می تواند در این بازارها پیروز و فعال گردد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اعلام کرد: اخیرا شرکت ما پیروز به فراوری یک دستگاه شده است که به تنهایی حداکثر خدمات رسانی به بیماران قلبی را انجام می دهد.

حسینی ادامه داد: نوار قلب، تست ورزش قلب، بازتوانی قلبی و الکترو شوک قلبی از جمله قابلیت ها و خدماتی است که به یاری یک دستگاه در اختیار پزشک برای درمان بیمار قلبی قرار می گیرد.

او توضیح داد: در فراوری این دستگاه رعایت دو مورد بسیار مهم است اول قیمت مناسب آن نسبت به نمونه های خارجی بدون افت کیفیت و دوم سهولت استفاده برای پزشکان را می توان برشمرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصاحب بازار های جهانی تجهیزات پزشکی در زمینه قلب و عروق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاحب بازار های جهانی تجهیزات پزشکی در زمینه قلب و عروق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید