تریلر تازه سونیک پرایم سفر او را در دنیاهای موازی نشان می دهد

به گزارش وبلاگ بهسایا، سونیک (Sonic) در دنیای تفریح سابقه زیادی دارد. از این رو هواداران این مجموعه نیز بسیار زیاد بوده و محتوای بسیاری هم از آن فراوری می گردد. چندی پیش بازی آن به نام سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) عرضه شد که توانست موفقیت خوبی کسب کند. حال نوبت به سریال سونیک رسیده است. نتفلیکس در حال ساخت یک سریال تازه از این مجموعه به نام سونیک پرایم (Sonic Prime) است.

تریلر تازه سونیک پرایم سفر او را در دنیاهای موازی نشان می دهد

حال نتفلیکس یک تریلر نو از سونیک پرایم عرضه نموده است. در این تریلر نشان داده شده که سونیک در میان چندین جهانی موازی حرکت نموده و ناگهان یک اتفاق می افتد. دشمن همیشگی سونیک اگمن (Eggman) نیز مانند همیشه در پی او بوده و باعث می گردد که خارپشت دوست داشتنی ما دوباره به دردسر بیافتد.

در توضیحات تریلر نوشته شده که سونیک و دوستانش در کوشش هستند تا جهانی از بین رفته در سونیک پرایم را درست نمایند. این چیزی است که در سریال های سونیک نو نیست. در این سریال ها همیشه سونیک و دوستانش در حال نجات جهان بوده و اگمن نیز در پی آن ها است.

سونیک پرایم سال گذشته معرفی گردید. طبق چیزی که اعلام شده این سریال 24 قسمت دارد. همینطور اینکه اواخر این سال میلادی (24 آذر) عرضه خواهد شد. این سریال یک ماجراجویی نو برای سونیک بوده و در آن سونیک در پی یافتن خودش و رستگاری است. سازنده انیمیشن این سریال شرکت WildBrain است.

در حال حاضر اخبار زیادی از سونیک منتشر می گردد. به همین علت دوران خوبی برای هواداران این مجموعه است. سریال سونیک چیزی است که می تواند داستان فرانتیرز را ادامه دهد. در اصل اینطور که به نظر می رسد داستان این دو به هم مربوط است. همین باعث خواهد شد تا مخاطبان هر دو محتوا از مجموعه سونیک بیشتر گردد. بازی سونیک توانست نمره 72 را از سایت متاکریتیک کسب کند که برای یک آغاز تازه نمره خوبی است. فرانتیرز مسیر نوی را برای مجموعه سونیک آغاز نموده و باید دید که شرکت سازنده چگونه آن را ادامه خواهد داد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر تازه سونیک پرایم سفر او را در دنیاهای موازی نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه سونیک پرایم سفر او را در دنیاهای موازی نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید