افشای مشخصات گوشی اوپو رینو 8z

به گزارش وبلاگ بهسایا، به نظر می رسد اوپو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند اوپو رینو 8z در بازار های مختلف است. دریافت چندین گواهینامه به وسیله این گوشی، نشان می دهد که تا عرضه آن فاصله چندانی نداریم. تا به امروز وب سایت گواهینامه NCC در تایوان چند تصویر از نمونه اولیه این دستگاه را منتشر نموده است.

افشای مشخصات گوشی اوپو رینو 8z

به گزارش وبلاگ بهسایا، اکنون نیز ایوان بلاس افشاگر معروف، با انتشار پوستری از این گوشی هوشمند، اطلاعات مربوط به طراحی آن را فاش نموده است.

تصویر منتشر شده نشان می دهد که اوپو رینو 8z کاملاً شبیه به اوپو رینو 7z است. در پوستر منتشر شده، مشاهده می کنیم که چیدمان دوربین سه گانه پشتی و فلاش LED در این دستگاه با اوپو رینو 7z یکسان است. در اطراف دو دوربین نور RGB بزرگ به چشم می خورد. متن AI Portrait Camera در زیر تنظیمات دوربین مشاهده می گردد.

رینو 8z دارای طراحی جعبه ای با لبه های صاف است. در کناره های دستگاه شیار سیم کارت و دکمه های تنظیم صدا و در بالا نیز یک میکروفون به چشم می خورد. تصاویر ارائه شده به وسیله NCC نشان می دهند که این دستگاه دارای یک جک 3.5 میلی متری صدا، درگاه USB-C، میکروفون و جلوپنجره اسپیکر در قسمت پایین است.

مشخصات اوپو رینو 8z (شایعه شده)

گزارش ها نشان می دهد که اوپو رینو 8z به چیپست اسنپدراگون 695، 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 مجهز خواهد شد. اوپو رینو 7z نیز از همین چیپست بهره می برد. انتظار می رود که این دستگاه در سه پیکر بندی 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه گردد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن نیز با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی اوپو رینو 8z" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی اوپو رینو 8z"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید