پیکسل 7 احتمالاً با پیکربندی محدودی روانه بازار می گردد

به گزارش وبلاگ بهسایا، با نزدیک شدن به رویداد رونمایی از سری نو گوشی های پرچم دار گوگل یعنی پیکسل 7، جزئیات نوی در خصوص گوشی های این سری مطرح شده است. طبق نوترین اطلاعات منتشر شده، کاربران اروپایی می توانند گوشی های گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را تنها در دو پیکربندی محدود خریداری نمایند.

پیکسل 7 احتمالاً با پیکربندی محدودی روانه بازار می گردد

طبق گفته افشاگری به نام Roland Quandt از وب سایت WinFuture، سری تازه گوشی های پیکسل 7 با دو گزینه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت در اختیار کاربران بازارهای اروپایی قرار می گیرد. در مقایسه با سری پیکسل 6 که تنها یک گزینه 128 گیگابایتی برای انتخاب وجود داشته، باید اشاره کنیم که این اقدام گوگل کمی دست کاربران را برای انتخاب گوشی های این سری باز گذاشته است.

اگرچه غول موتور جست وجو بعدها نیز نسخه 512 گیگابایتی پیکسل 6 را روانه بازار نموده، اما این استراتژی تنها مختص به بازار بعضی از کشورها نظیر ایالات متحده آمریکا بوده است. علی رغم اینکه گوگل میخواهد سری پیکسل 7 را با دو گزینه پیکربندی در اختیار کاربران اروپایی قرار دهد، شاید بهتر باشد که گوشی های هوشمند سری پیکسل 7 از درگاه کارت حافظه میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره سازی بهره ببرد. اما این روزها گوشی های پرچم دار بیشتر شرکت های مطرح، از این قابلیت پشتیبانی نمی نمایند.

جدا از این قضیه، شایعات و برآورد های زیادی در خصوص مشخصات فنی گوشی های سری پیکسل 7 گوگل شنیده می گردد که بر اساس آن ها گوگل پیکسل 7، مجهز به یک نمایشگر 90 هرتزی خواهد بود که 6.3 اینچ میزان دارد و از رزولوشن 1080 در 2448 پیکسل و حدبیشتر روشنایی نمایشگر 800 نیت پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد. سیستم عامل اندروید 13 روی این گوشی هوشمند تازه به صورت پیش فرض نصب خواهد شد، اما خبری از جک 3.5 میلی متری صدا نخواهد بود.

گوگل از نسل دوم پردازنده اختصاصی خود یعنی تنسور G2 به عنوان قلب تپنده این سری بهره می برد. آن طور که شنیده شده، تنسور G2 همچون نسل پیشین خود به چینش 2+2+4 متکی خواهد ماند، در این صورت تراشه 2 هسته قدرتمند، 2 هسته میانه و 4 هسته کم مصرف را شامل خواهد شد. گفته می گردد مودم 5G به کار رفته در این تراشه هم ساخت سامسونگ بوده و اگزینوس مودم 5300 نام خواهد داشت. ظاهراً گوگل می خواهد نمایشگر پیکسل 7 را 1 میلی متر باریک تر و 2 میلی متر کوتاه تر از نمایشگر پیکسل 6 در نظر بگیرد. با این تفاسیر می توان گفت که پیکسل 7 اندکی کوچک تر و جمع و جورتر از نسل قبلی خود خواهد بود.

این طور که به نظر می رسد، پیکسل 7 از یک سیستم دوربین دوگانه بهره می برد که سنسور اصلی آن، دوربین 50 مگاپیکسلی Isocell GN1 است. در کنار این سنسور نیز، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX381 به انجام وظیفه می پردازد. باید اشاره کنیم که طبق شایعات، سیستم دوربین پیکسل 7 با نسل قبلی خود هیچ تفاوتی ندارد. اما این شرکت بزرگ فناوری ادعا نموده که پیکسل 7 با تراشه تنسور G2 ویژگی های مفیدتر و شخصی سازی شده بیشتری را در قسمت عکاسی و فیلم برداری به کاربران ارائه می دهد.

ظاهراً سنسور 11 مگاپیکسلی 3J1 سامسونگ روی پنل جلویی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. گوگل 14 مهر ماه از سری گوگل پیکسل 7 و سایر محصولات تازهش رونمایی خواهد نمود. انتظار داریم در روزهای آینده گزارش های بیشتری در خصوص پرچم داران تازه گوگل در رسانه های خبری منتشر گردد.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "پیکسل 7 احتمالاً با پیکربندی محدودی روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکسل 7 احتمالاً با پیکربندی محدودی روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید