ادامه جلسات وزارت ورزش برای خصوصی سازی سرخابی ها

به گزارش وبلاگ بهسایا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه خصوصی سازی سرخابی ها ضرورت سرعت بخشیدن به فرایند برگزاری مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مورد تاکید قرار داد و این اقدام را برای تسریع در فرایند ورود به بازار سرمایه مهم ارزیابی کرد .

ادامه جلسات وزارت ورزش برای خصوصی سازی سرخابی ها

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه در جریان آخرین شرایط فرایند واگذاری قرار گرفت و موارد مختلفی را نیز برای حرکت با برنامه و بر اساس زمان بندی از پیش تعیین شده برای ورود سهام به بازار سرمایه مطرح نمود .

جلسه هماهنگی خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در استمرار جلسات هفتگی و برای بررسی آخرین شرایط دو باشگاه در آستانه واگذاری سهام به بازار سرمایه، عصر امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، شمس معاون خصوصی سازی، مهدی علی نژاد،جمشید تقی زاده و ژاله فرامرزیان معاونین وزارت ورزش و جوانان و مدیران دو باشگاه برگزار شد .

در این جلسه همچون هفته های گذشته ، آخرین شرایط دو باشگاه در راستای واگذاری قانونی مالکیت ورزشگاه های متعلق به استقلال و پرسپولیس، صورت شرایط های مالی و دیگر موارد مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان ، جلسات خصوصی سازی این دو باشگاه از 18 فروردین ماه که شورای عالی واگذاری با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس موافقت کرد، به صورت هفتگی برای سرعت بخشیدن به فرآیند واگذاری سهام این دو باشگاه، با حضور دکتر مسعود سلطانی فر ، معاونین وزیر ، مسئولین خصوصی سازی و مدیران دو باشگاه برگزار شده است .

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادامه جلسات وزارت ورزش برای خصوصی سازی سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جلسات وزارت ورزش برای خصوصی سازی سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید