268 نفر به شمار قربانیان کرونا در انگلیس افزوده شد

به گزارش وبلاگ بهسایا، وزارت بهداشت انگلیس از فوت 268 نفر دیگر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

268 نفر به شمار قربانیان کرونا در انگلیس افزوده شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بهسایا به نقل از گاردین، منابع رسمی در وزارت بهداشت بریتانیا روز یکشنبه اعلام نمود طی 24 ساعت گذشته تعداد مرگ ومیر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا با 268 مورد افزایش به عدد 31 هزار و 855 رسیده است.

وزارت بهداشت، درمان و مراقبت اجتماعی انگلیس در توئیتی اعلام نموده که تا به امروز 219,183 مورد مثبت ابتلای به ویروس کرونا ثبت شده است.

انگلیس با پیشی دریافت از ایتالیا در روز سه شنبه هفته گذشته، در حال حاضر بیشترین تعداد کشته ها را در اروپا بر اثر ویروس کویید 19 دارد.

بریتانیا هر روزه بطور متوسط حدود 5،000 مورد جدید ویروس کرونا را گزارش می دهد که بیشترین تعداد آنها مربوط به انگلستان است.

البته گفتنی است که آماری که وزارت بهداشت این کشور به عنوان آمار رسمی مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می نماید، در واقع آمار مبتلایان فوت شده در بیمارستان ها است و به همین دلیل آمار واقعی مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم اعلام شده از سوی وزارت بهداشت این کشور برآورد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "268 نفر به شمار قربانیان کرونا در انگلیس افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "268 نفر به شمار قربانیان کرونا در انگلیس افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید